kolmapäev, 17. august 2016

Varuge veel natuke kannatust!

Tegelikult oli mul juba hommikul mõttes, et täna kirjutan oma Soome reisist, aga millegipärast on taaskord selline nullpäev, kus ma lihtsalt ei suuda meenutada selle reisi ilusamaid hetki, meenub vaid lõputu rahamure ja soov osta seda, mida Eestis ei müüda. No loomulikult- eile sain ju selle kuu toimetulekutoetuse kätte ja nüüd on kommunaalmaksud ning internet makstud ja pole just rõõmustav näha seda allesjäänud summat oma kontol... See on suutnud mind jälle masendusse ajada, lisaks sain ma vastuse ka ühele oma soovitud tööpakkumisele reageerimisele- oli vaja kultuurimajja valvelauda mõneks tunniks päevas nö "võtmetädikest"- ja see vastus oli negatiivne. Noh, seda muidugi juhtub pidevalt, aga see oli ka tõesti töö, mille koormus ja olemus oleks mulle sobinud...

Kuna ma nüüd homme sõidan Võrru, et osaleda laupäevasel laadal- kuhu loomulikult on kõik lugejad, kes seal kandis elavad, oodatud- siis ma ei tea, palju mul arvutikasutamiseks aega ja võimalust jääb. Mul ju ema on täielik arvutisõltlane heas mõttes :D Endal vanust 85, aga mängib arvutis erinevaid mänge, käib veebipõhistel turniiridel ning võistlustel ja saab enamasti esikolmiku kohtasid ! Ja olegem ausad- ega mõnest mängust olen ma ise ka ehk liigagi palju huvitatud... Aga loomulikult on need tasuta mängud, kuhu küll on soovi korral võimalik igasugu lisasid juurde osta, kuid mul on järjekordselt jäik põhimõte- mitte kunagi ei kuluta ma raha hasart- ega arvutimängudele, olgu see summa kasvõi mõni sent.

Täna on mul veel vaja teha ka päris palju ehteid juurde, sest eelmisel korral müüsin ma Võrus ühe päevaga peaaegu terve aluse käevõrusid ja pool alust kõrvakaid... Ja kuna laupäevaks näitab ilmateade juba pikemat aeg, et on ilus ja lõpuks ometi vihmata ilm, siis ...mu lootused ja ootused on üsna kõrged!

1 kommentaar: