reede, 9. september 2016

Seekord- rohkem, pilte vähem juttu. Ehk homme siis kõik Haabersti Laadale !

Haabersti laatasid-mis toimuvad igal kevadel ja igal sügisel- olen ma alati suure õhinaga oodanud. Sest nendel osalemine vaid 5.-eurose müügipileti eest terve päev kauni Õismäe tiigi kallastel on igal juhul üks meeldiv elamus. Ja ka müük on neil mul alati korralik olnud (kahjuks muidugi jääb mulle seal mõni maitesv ahvatlus ka tihtipeale ette :D ). Kuid siiski suurema osa teenistuse eest saan ma jälle paar nädalat muretumalt elada...

Homme siis taas alates kella 10-st olen ma seal kohal! Kaubaks loomulikult ehted ja mõned paari hea tuttava poolt just müügiks mulle antud hooajalised riided- villased sokid lastele, paar jopet ja kingad ja võib-olla veel midagi üllatavat, mis esmapilgul kohe meelde ei tulegi.

Seekord on mul ehete hulgas ka midagi natuke väärtuslikumat, mis saadeti mulle kord ühe pakiga ehtedisaineri poolt
http://tuhastt6usta.blogspot.com.ee/2016/08/ullatuspakk-ehtedisainerilt-ehk-hakkan.html.

Suure osa neist asjadest olen ma juba maha müünud, palju on ka Mega Kirbukas müügil hetkel- jaa, ma sain sinna kuuks ajaks rentida aluse vitriinis, kus ma saan siis aeg-ajalt oma kaupa uuendamas käia ja hind oli seal SUPERSOODNE- ei tee küll reklaami, aga see oli isegi odavam ,kui ühe päeva osalustasu Telliskivi  kirbukal :D

Ja nüüd siis mõned pildid müügile tulevaist ehetest ning väike reklaam ka oma müügikohale Mega Kirbukas, Mere pst-l.
See siis minu müügialus Mega Kirbukas. Pildi kvaliteet on...no ütleme, et mitte just parim, sest läbi klaasi pildistamine on omaette ooper :D

Ja  need asjad on siis kindlalt müügis homme Õismäe tiigi kaldal!


Swarovski südamed. Hind 3-euri ja muidugi laadale omane tingimisvõimalus :D
Swarovski. Hind samuti 3-euri, koos tingimisvõimalusega
Swarovski südamed. 3.-eurot koos kauplemisvõimalusega :D
Milleflori klaas. Hind ...no ütleme ka ,et nii 2-3 euro piires.
Kamee. Selles tehnikas on mul veel mitu paar kõrvarõngaid, kõigi hinnaks 1.-euro paar
Lihtsalt imeilusad ja kerged... Hind 2.-eurot
 Ja minu isklik lemmik- swarovski kristalliga kaelakee. Ma arvan, et 5.-eurot selle eest küsida pole just väga palju... pealegi laadal on hinnad alati natuke läbiräägitavad :D

Ja loomulikult on väga palju uut kaupa ka minu nö kampaania 3+1 toodete hulgas! Kus siis üks paar kõrvarõngaid või üks käevõru maksab vaid 50 senti, aga ostes korraga 4 asja, saate need 1.50 eest!
Nüüd jääb siis loota veel vaid ilusat ilma ja palju rahvast, sest Haabersti Sügise raames toimub seal lisaks laadale ka kontsert erinevate esinejatega ja lastele on seal ka olnud alati põnevaid tegevusi!








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar