neljapäev, 13. aprill 2017

Esimest korda võitsin facebooki loosimise ja head inimesed pole ka kadunud...

Ma ei osta loteriipileteid. See peab tõesti olema mingi järsku tekkinud uitmõte mõnest müügikohast möödudes, et ma otsustan selle 1-2 eurot riskimiseks kasutada. Ja tavaliselt saan ma siis pileti pealt sellesama summa tagasi :D Kõige suurem lotovõit jääb krooniaega- Bingo Lotoga 116 krooni nurkademängus.  Ka ei mängi ma eriti facebookis jagamismänge, sest esiteks ei taha ma oma sõpru igasuguste jagamistega tüüdata ja teiseks ma tean kui väike on võimalus sealt midagi võita. Kuigi tean inimesi, kes jagavad kõiki loosimismänge ja võidavad pidevalt igasuguseid asju ja pileteid ja pakette jne.

Paaril korral ma proovisin õnne kaubanduskeskuste kinkekaardide loosimistes. No mida oligi arvata,  tulemus -võitis keegi teine. Üsna skeptiline olin ma ka seekord, kui põhimõtteliselt viimaste hulgas regasin end Viimsi MegaLaadale tasuta müügikoha loosimisse. Ehk siis olin siiski otsustanud ,et osalen, sest 7.50 maksta poole koha eest käidavas kohas- no selle teenib tasa juba paari raamatu müügiga. Sain ju tasuta kaks kastitäit uusi, no aastaarvude järgi küll ka 10 aasta taguseid kokaraamtut ja teabekirjandust. Aitäh Brigitale, kes mind nende transportimisel aitas!

Aga paar päeva tagasi facebooki minnes märkasin kohe, et üks mu sõpradest oli jaganud Viimsi laada reklaami. Ja mis ma sealt lugesin- tasuta müügikoha saajate hulgas seisis uhkelt minu nimi. Ol vägev tunne küll- esimest korda midagi võita. Jah, võibolla naerate, et kah asi, võita 10 eurose osalustasu mittemaksmine kuid esiteks võit on võit ja teiseks, ega need kümnekad puu otsas ka ei kasva!

Nii et tuleb hakata vaatama, mida kaasa võtta. Teha mõni paar swarovskitega kõrvarõngaid juurde, otsida välja raamatukastidest just need raamatud, mis võiksid sobida antud piirkonna klientuuri arvestades... Kusjuures, hea müügi üks saladustest ongi oskus klientuuriga arvestada! Ei ole ju mõtet minna nt. Lasnamäele eestikeelsete raamatutega, või Tiskresse veneaegsete kodutarvikutega... Kogemustega tulevad arusaamad, mis asjad kuhu sobivad.

Veel tahaks ma selle postituse lõpus tänada ühte blogilugejat, kes kirjutas mulle facebookis ja pakkus müügiks kaupa. Ja lisaks pakkus ta välja, et ostab mulle natuke süüa, just selliseid asju, mida ma ise eriti ei raatsi osta. Raske oli minusugusel "gurmaanil" ei öelda... ja eks nüüd mul ongi natuke rikkalikum menüü mõneks päevaks... Aitäh Sulle, lugeja Mustamäelt!

1 kommentaar:

  1. Haabneemes elab väga palju venelasi, nii et kui leidub müügiks midagi suunitlusega ka neile, siis võib seda arvesse võtta.

    VastaKustuta