pühapäev, 16. aprill 2017

Viimsi laat sõnas ja pildis.

Päike paistis ja oi kuidas tahaks öelda, et oli imeilus kevadilm ! Aga seda polnud- kõikjal vaevalt paar plusskraadi ja karge talvine õhk. Õnneks toimus laat maa-aluses autoparklas, kus vähemalt mingi soojustus oli, kuigi jalgadel hakkas pika seismise peale ikka suht külm. Oma viga muidugi- oleksin ju võinud uuesti talvesaapad välja otsida! Aga no see pisike ebameeldivus ,nagu ka õhtune nohune tunne, ei rikkunud üldmuljet õnnestunud päevast
.

See on siis väike üldpilt laada algusest. Tundub esialgu vaikne ja nii see ka oli. Kuna mina ja K. jõudsime kohale juba umbes pool tundi enne algust, siis tundus mulle alguse kella-ajast mõni minut hiljem ,et -kõik, mina siia Viimsisse enam ei tule ! K. siis märkis ,et halloo, laat on kestnud ainult mingi 10 minutit ja ma juba teen järeldusi :) .Nojah, ma ikka oskan kohe närvitseda ette, vähe sellest et ma närvitsesin juba enne minekut pool ööd...



Loomulikult olid mul kaasas ka omatehtud ehted. Kahjuks ei jäänud pildile swarovski südametega kõrvarõngad...no tegelikult seal suur aluse kõrval on isgi üks paar neid näha. Huvitaval kombel oli eile jälle"käevõrude päev". Ehk siis neid müüsin rohkem ,kui kõrvarõngaid. 


Seekord olid mul kaasas ka osa raamatuid, mida me siin paar nädalat tagasi Brigitaga ära toomas käisime. Oleks ma muidugi teadnud, et K. otsustab ikka taksoga minna, oleks ma neid veelgi rohkem kaasa võtnud. Sest kõige raskem transpordi juures on just kohvri bussi peale ja bussist maha tõstmine- see paar sekundit on tekitanud nii mõnigi kord tagantjärele korralikke valusid nii seljas, kui õlas. Aga egas ma sellepärast ei loobu! Lihtsalt ei võta niipalju asju kaasa...


Kui juba võõraste sulgedega ehtimiseks läks, siis veelkord suur tänu blogilugejale Mustamäelt, kes mulle oma pakis saatis ka selliseid imetoredaid, kui nähtavasti talle üleliigseiks muutunud, ehteid. Siin on isegi päris hõbedast ja swarovski kristallidega asju! Seekord, üllatus-üllatus, neid üldse ei ostetud, minu käsitööehted huvitasid palju rohkem. Aga siin võis olla ka hinnaküsimus- huvitav ,ma just arvasin ,et Viimsi rahvas ei loe nii väga igat eurot. Sest nende asjade hinnad ikka on kordades kõrgemad... Loomulikult võite kommentaarides nii nende ,kui raamatute kohta lisainfot küsida! Ja kellel võimalik, tulge järgmisel pühapäeval Telliskivi Vidinalaadale! Näh, juba jõudsin reklaami teha :)


Põhimõtteliselt põlve otsas kirjutatud silt reklaamimaks oma blogi. Idee selleks sain sealt kohapealt, kui üks tuntud blogija oli oma müügileti juurde just sellise reklaami teinud. Kuna aga mul polnud nórmaalset kirjutamisruumi ja käsi ka kipub tihti värisema, siis tuli välja selline "põlve otsas tehtud soperdis". Aga loetav siiski :) ja ega ma mingit ilukirja niikuinii teha ei oskaks .

Üldkokkuvõttes- päev läks korda. Raamatuid osteti, minu ehteid osteti ja mingil hetkel päeva lõpupoole lugesin ligi  25.-eurot kokku. Kui veel arvestada seda, et andsin laua rendiks- kujutage ette head kavalust korraldjatelt, müügikoha ma küll võitsin aga MÜÜGILAUA pidin rentima- 2.50 (teise poole summast maksis K.) ning olles lahkes tujus kordaläinud päeva pärast andsin ka paar eurot taksoraha K.-le- siis oli müük muidugi veelgi suurem . 

Kodus andis varane ärkamine ja pool päeva rahva seas siseruumis olemist küll tunda, nii et tundsin sellist väsimust, et läksin peaaegu kohe magama ja ärkasin alles kell 9 õhtul (normaalne, eks! :) ). Aga siiski on see just see töö? hobi? midagi muud?  see asi ,mida ma tahan teha! Ja ootan juba kannatamatult järgmisi laatasid-kirbukaid ja teisi selliseid üritusi.!


2 kommentaari: