esmaspäev, 3. aprill 2017

Võlgnevused makstud ja elu läheb edasi!

Aitäh kõigepealt headele inimestele, kes ei pidanud paljuks mu abipalvele reageerida! Jah, ma tänan ka teid, kes te kõigepealt kommenteerisite et "hakkab pihta " ja "ma teatan kuhu vaja"- tänu teile ma sain taaskord kinnitust sellele, kui õelad võivad mõned inimesed olla. Ju teil on siis ikka väga igav elu...kahju kohe :)

Aprillist hakkab mul aasta kiireim aeg pihta. Kauaoodatud kevadsuvine hooaeg, kus pea iga nädalavahetus toimub kuskil mingi laat, turg või kirbukas.  Odavate ja tasuta asjade otsimised edasimüümiseks, ehete valmistamine juba suurema hooga, sest on ju küllalt juhtunud ,et mul müügipäeva lõpuks polegi enam praktiliselt midagi järel ja muidugi sorteerimine, mida ja kus müüa saab.

Hetkel olen ma mõnes mõttes ka ristteele jõudmas. Suhe Sidiga on ikka selline... üheltpoolt väga okei, et pole kooseluplaane kummalgi ,teisest küljest aga on tema alailma joobes olek ja siis helistamine muutunud ikka päris tüütuks. Olen sellest temaga ka rääkinud korduvalt, aga tema seisukoht on selline- lepid või ei lepi, tema on alkohoolik ja sellega leppinud.  Nüüd me pole juba vähemalt kuu aega kohtunud ja kui päris aus olla... eriti puudust ei tunnegi. Võib-olla peangi ma seda suhet hetkel vaid lootuste nimel- lootuste, et ilusate ilmadega on mul keegi kellega koos jalutama minna, lootuste et ehk ta ikka otsustab ravile minna, kui niiväga tahab minuga olla ? Peaksin ju tegelikult teadma, et imesid ei juhtu... Võibolla on keeruline suhte lõpetamise juures ka edasine ajaveetmine mänguportaalis? Aga sellest ma päriselt loobuda ei tahaks, sest mul on seal lõbus ja suhtlemist parasjagu ka ilma temata.

Olen nüüd töövõimereformi keerises. Märtsi keskel sai hindamise taotlus sisse viidud, e tervise portaalis on kirjas, et ka ekspertarst on hinnangu andnud... aga milline see hinnang on, seda seal märgitud pole. Helistasin töötukassa infosse, et kas nemad saaksid mulle teatada selle arvamuse sisu -ootamine ajab ikka päris närvi, eriti kui igaltpoolt tuleb uudiseid, kui ebareaalseid otsusi selle reformi raames tehakse. Aga loomulikult- keegi seal infoliinil seda ei vastanud. Ka ei antud mulle edasi mingit komisjoni telefoninumbrit ega midagi- ühesõnaga otsus tehakse salaja ning inimene ei saa mitte midagi enne teada, millekski valmistuda ! Vot see on minusugusele täielik piin! Ma ei tea, kas ma saan edasi pensioni,  töövõimetoetust siis, ma ei tea kas ma pean hakkama uurima, kuidas otsust vaidlustada võimalikult kiiresti, et mul ei tuleks vahepeal ilma rahata elamise aega, ma ei tea sedagi ,kas arst seekord ainult paberite alusel mind uskus ,või oli see samasuguse suhtumisega "spetsialist" nagu mu perearst...

Sellel pühapäeval toimub TTÜ Tudengimajas (peamajas siis) Lasteasjade Kevadturg. Olen kohal oma lastepärasemate ehetega, ja kindlasti on mul veel mõned vähekasutatud aga korralikud riided, jalatsid, mänguasjad pisiperele. Aga ma loodan, et sel nädalal kirjutan ma veel ja siis on juba täpsemalt teada, kus ma seal täpselt asun ja mis mul veel põnevat kaasas on :P

11 kommentaari:

  1. Tore kui leidib häid inimesi. Kui saan kaelast oma ûûrivõla, mis on 450eur, siis aitan isegi. Kuid hetkel pean õppima võlukunsti, et üüri jaoks raha saada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, häid inimesi on küll vähe, aga neid on! Ja oluline polegi mitte alati just see reaalne hea tegemine, vaid just see siiras soov seda teha! Hoian Sulle pöialt ,et saaksid oma üüriga kõik korda! Saada mulle oma kontonumber meilile, tahaks ka natukenegi aidata...

      Kustuta
  2. Harju mõttega et kogu meie järjest laiemaks hargnev e-riik on tehtud tegelikult inimvaenulikuks ja kodanikele endile pole sellest mingit tolku. Sajad ja tuhanded ametnikud istuvad oma toolidel ja seda mida sinul on vaja teada, sa nagunii teada ei saa. Või nagu ise mainisid, kodanike jaoks tarvilik info on tehtud salajaseks. Infokogujad aga lohutavad sind lollikindlalt, et infokogumist on vaja isegi selleks, et äkki tahad tulevikus poole hinnaga Pärnu bussis sõita..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 100 % nõus. Aga tekib sel juhul küsimus- kellele see riik siis üldse on ,kui mitte oma kodanikele?

      Kustuta
  3. Palju jõudu otsuse ootamisel! Sain eile teate, et Sotsiaalkindlustusamet on mulle saatnud tähitud kirja, pean sellele jârgi minema. Olen päris segaduses, sest mul on ekspertiisi aeg alles sügisel, mida nad mulle tähitud postiga saadavad? Pealegi teeb uue ekspertiisi juba Töötukassa. Midagi puudega seoses? Uutmoodi puudega inimese kaardi ehk? Uhh... Mõtlemine ajab segaseks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma usun et see on meeldetuletus mingisugune:D Aga miks nad siis seda ka peavad tähitud kirjana saatma, sellest ma küll aru ei saa. Aga äkki suudad ikka liikuda postkontorisse, täna õnneks paistab ilus päike ka...
      Anna siis teada, kui oled kätte saanud, mis asi see oli!

      Kustuta
    2. Täitsa totakad. See oli teavitus selle kohta, kuidas ma sügiselt uut ekspertiisi taotlema pean, et Töötukassast. Ekspertiisi otsuse said saata e-postiga aga selline "tähtis" teade tuli saata tähitud postiga...

      Kustuta
    3. E-mutrikesed töötavad usinalt nagu kellavärk. Üks ei oska infotelefonil midagi vastata ja teine saadab tähitud kirju laiali.

      Kustuta
  4. kui sa andsid neile oma meiliaadressi, siis peaks tulema otsus elektrooniliselt. vähemalt minu lapsele tuli küll meilile sügisel, aga tema pikendamine käis sügisel veel pensioniameti kaudu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No selles ma ei kahtlegi, et otsus tuleb... närvi ajab aga see, et ei tea millal, kuigi oleks ju loogiline oma terviseandmetele ligipääs koheselt. Ja ekspertarsti hinnang läheb ju ometi terviseandmete alla...

      Kustuta