pühapäev, 21. mai 2017

Veidike kalkuleerimist ehk siis elagu Haabersti Kevad!

Eilne päev oli mul kõigi aegade suurim müügirekord ühe päeva kohta! Eriti arvestades, et enamus hindasid jäi alla 3.-euro. Ja ajastus oli lihtsalt super- pensionist ja toimetulekutoetusest järgi jäänud riismed hakkasid juba üsna kokku kuivama. No nii see on, et pärast maksusid järgi jäävat summat on raske teistmoodi nimetada! Eriti veel nüüd ,kus 35 eurot kadus koos puude mittetuvastamisega nagu vits vette... Loomulikult on selles asjas vaie esitatud, kuid kardetavasti pean ma veel ka järgmise kuu ilma selle rahata hakkama saama.

Mis aga võibolla polegi nii võimatu? Võibolla pean küll oma säästude kallale minema, aga kui nüüd veel mais-juunis peaks paar normaalset paarikümne eurost müüki oleks, siis saaks isegi ilma hakkama. Kuigi vahepeale jääb mu sünnipäev, siis selleks ma mingeid suuri kulutusi ei planeeri- mõttes on väike grilliõhtu Haapsalu sõprade ja nende Tallinnas elavate pereliikmetega. Ja Tallinnas elava pensionärina (hahaha, varasemalt ju tegelikult öeldi nii, et töövõimetuspensionär) saan ma veel ka linnapoolset "sünnipäevatoetust" ametlikult siis pensionilisa ligi 80.- eurot ! Nii et vist hakkab natuke lahedam elu tulema mõneks ajaks...

Eile toimus siis kauaoodatud Haabersti Kevad ja sellega seonduv laat. Nagu ma kord juba mainisin ühes sügiseses postituses, siis see on alati olnud üks parimaid "tööpäevi" minu jaoks. Ja seekordne ületas isegi mu julgemad ootused! Teenida ühe päevaga üle 70.-euro... vot see juba on tõesti SUPER ! Pool sellest arvestangi ma sünnipäeva kuludeks, teise poolega elan kuni pensionipäevani ja vahepealsed teenistused -no midagi peaks ju kolmelt müügipäevalt ikka  kogunema- panen kõrvale.

Ehk on see tobe ,et ma niimoodi kirjutan oma kalkuleerimisest? Aga ma samas tahan siiski mõista anda, et vaatamata mõnele jäätisekokteilile ja valmistoidu ostmisele poest, oskan ma oma rahaasju planeerida! Ja seekord tegi Haabersti Linnaosa Valitsus mulle veel nii suurepärase sünnipäevakingi ,kinkides imeilusa ilmaga ja tegusa laadapäeva Haabersti Kevade raames, kus boonusena olid veel 2 mu lemmikesinajat tasuta kontserti andmas... Pean tegelikult eelkõige tänulik vist siiski olema ka iseendale, et oskasin teha selliseid rahvale nii meeldivaid ehteid- taaskord oli ostjaid igas vanuses ja ega palju kaasavõetuist järele ei jäänudki- ja seekord õnnestus mul veel kaasa võtta mõned "õiged" asjad selle piirkonna eripärasid arvestades. No see viimane lause kõlas nüüd küll ,nagu väljavõte äriplaanist "piirkonna eripärasid arvestades" :D Aga tegelikult on enamus ajast kippunud olema ikka nii, et võtan oma "laost" kaasa just need asjad, mida seekord ei otsita ja küsitakse ikka just SEDA ,mida olen just maha jätnud, mõeldes, et ah teinekord. Murphy noh...

Ja huvitav- ma tundsin eile esimest korda väsimust alles koju jõudes, kui juba olin tehtud pildid arvutisse laadinud ja  facebookis Brigitale oma kordaläinud päevast rääkides! See hämmastas mind tõsiselt, sest tavaliselt olen ma juba poole lühema müügipäeva järel Telliskivist tulles nii surmväsinud, et lihtsalt keerangi magama paariks tunniks. Kuid hakates nüüd võrdlema- Telliskivisse minekuks pean ma ärkama enda jaoks ebaloomulikult vara, ehk siis enne kella 8.30 tõusmine pole mulle kunagi sobinud. Eile aga sain rahulikult magada kuni ise tahtsin, ehk siis 8.40 avasin silmad ja veel vedelesin kümmekond minutit lihtsalt niisama. Ja teiseks- Telliskivisse ma lähen alati bussiga, mis tähendab 6-7 kilo kaaluva kohvri tõstmist bussi ja sealt maha ning vedamist ligi pool kilomeetrit peatusest kirbukaplatsile ning tagasi  sam, seekord aga õnnestus mul tänu K-le, kes nagu enamusel laatadel ikka on mu lauanaaber, saada mõlemad sõidud autoga. Tänud sulle K., et sa niipalju kaupa jälle kaasa võtsid, et pidid taksoga minema-tulema :D.

Ja lõpuks ka paar pilti eilsest päevast. Tegelikult sai neid tehtud kordades rohkem, aga mul on eriline anne enamuses piltidele jääda mingi eriliselt tobeda näoga- silmad kinni jne või siis ise pilte tehes tabada mingit täiesti mõttetut hetke :D



Laadamelu keskel puhkehetk

Omas elemendis, ehk siis kliendiga suheldes

Proosit! Jääjook, mida ma endale ka vahest üliharva mõnel laadal lubada raatsin.
Laval Toomas Anni. Üks esinejaist, juba kelle pärast ma oleksin niikuinii sellele üritusele läinud!

Hovery Covey. Teine lemmikesineja juba 90-ndate keskelt! 



2 kommentaari:

  1. Väga hea meel Su pärast! Tubli oled. Selline energia ja ka rahasüst hoiab vast veel pikema perioodi jooksul positiivsena ja aitab mõne tagasilöögi kergemini üle elada. Rõõmustan Sinuga koos!

    VastaKustuta
  2. Täitsa tip-top teenistus. Muide, kas Tallinnas oli siis laupäeval vilu, et jakiga oled? Käisin laupäeval Lätis ja seal oli küll ülipalav.

    VastaKustuta