kolmapäev, 6. september 2017

Vahelduseks ka natuke argipäeva heietusi.

Viimsi, Haabersti, võibolla Paldiski ning lõpuks Lasteasjade Turg. Jah, just niipalju ongi mul veel sel hooajal müügivõimalusi ees! Väga kurb tegelikult...sest selle suvega on üldse teadupoolest küllalt kehvasti läinud ning see mis ma juulis (ainuke normaalne müügikuu sel aastal) teenisin ,see 150 eurot on läinud uute materjalide, ravimite ning natuke gurmee-minu jaoks siis- toitude peale. Ehk siis pole söönud makarone hakklihaga ega praekartulit, vaid maasikaid piimaga ja vorstivõileiba vorsti ning värske kurgiga, müslit ja kohupiima. Uskumatu, aga ma pole isegi pitsat söömas käinud sel suvel ja jäätisekokteili ka olen teinud või ostnud vaid paaril korral!  See viimane paneb täitsa ennastki üllatama :D

Lilletädide juures ei lähe mul eriti hästi. Ja muidugi on taaskord ka ilm mind enamasti mitte soosinud. Kui juhtub isegi, et ei saja, siis tuul  on ikka nii meeletu, et mu põhitegevus on ehteraamide pikalikukkumise ära hoidmine või siis nende püstisättimine. Ja need raamid on kuldaväärt- lõuendeid raamil suurusea 24x30  ja paksema raamiga pole üldse, ning 30x 30 võib ju isegi leida, kuid hinnad on alates 5-st eurost ning üldjuhul seda summat ma korraga ühe asja eest välja käia küll ei taha. Vot on minu kiiks- see viiekas muidu kipub, eriti toidu- või pärlipoes suht kergesti kuluma, aga ma pean selle asja eest saama ikka mitu asja ostetud. Kui mingi asi maksab juba üle 2.-euro, siis üldjuhul jääb ta minust ostmata.

Jube, kus tahaks tegelikult minna oma psühholoogi ja psühhiaatri juurde! Nendest pikkadest järjekordadest on ikka kapitaalselt kõrini :( Vot kus narr, tahab arsti juurde minna, eks :D Aga tõesti, need kaks spetsialisti on mulle tähtsamad, kui lihtsalt arstid. Nad on minu tugi ja mõistmine, nemad vähemalt näitavad välja, et neile läheb minu heaolu tõesti korda. See, mida nad sisimas mõelda võivad, see tekitab minus  üldiselt õudusi mõnel eriti masendusesolemise hetkel. Aga olgu see kasvõi võltsviisakus- ma arvan siiski, et kui see oleks vaid võlts, siis nad oleks mind ammu kellelegi teisele spetsialistile üle andnud- mulle on seda tunnustust väga vaja. Ja ei ole sugugi mitte nii, et me alati nendega ühel arvamusel oleme või et nad ainult kiidavad mind! Oi, olen ikka psühholoogiga ka päris vaidlusse sattunud ja alati pole ka tema pakutud lahendused mulle kõige meeldivamad olnud :) Tõsi küll, mingit esoteerikat, joogat või hingamisi vms ta mulle ei soovita kunagi, ta on aru saanud ikka ka sõnadeta, et ma ei tunne nende tehnikate vastu mingit huvi ja seega mul poleks neist kasu ka. Aga muidu on ikka valearussaamu... näiteks ma olen tema arvates vahel ikka tõesti ka lihtsalt laisk :D Kuid üldiselt jõuame alati mingile kompromissile ja ma tõesti saan sellest tuge, mida ta soovitab.

Aa, nüüd siis kindlasti küsite, et miks ma siis selline olen, kui ma sealt niipalju abi saan? Päris alguses ,kui ma seal käima hakkasin (nüüd juba mingi 11 aastat tagasi) olin ma ise ka nördinud selle üle, et mingil hetkel kõik nagu laabuks ja siis tuleb jälle "must auk" Arvasin ka, et olen bipolaarne. Kuid KE, mu psühholoog siis, selgitas, et mul on isiksusehäired. Segatüüpi ja kindlat nimetust sellele polegi. Võib olla natuke nii bipolaarsust, võib olla natuke antisotsiaalsust( suhtlemise tasandil, mitte nii nagu irvhambad siin kohe kindlasti pakkuma hakkavad!) ,on ebastabiilsust, histrioonilisust, võibolla ka autistlike jooni natuke.. Olen ka ise googeldanud oma diagnoosi- jah päris paljude erinevate isiksusehäirete kirjedustes on mõningaid minule omaseid jooni.

Ning isiksusehäired ei ole täielikult väljaravitavad kunagi! Nendega saab õppida elama- mida ma tegelikult ju üsna edukaltki mõnikord teen- kuid neist ei vabane keegi kunagi lõplikult. Ja pidev toetav psühhoteraapia on siinkohal hädavajalik! Tegelikult kindlasti paar korda kuus, aga no meie tervishoiusüsteemis on hea, kui kord kuuski sinna saab. Hakata spetsialisti vahetama- ma arvan, et see poleks hea mõte. Esiteks on KE esimene psühholoog ,kellega mul nii hea klapp on ja teiseks peaksin ma endast õige pildi jätmiseks ehk siis objektiivse hinnangu saamiseks, taaskord terve oma eluloo ümber jutustama. Sest - nagu veetilgad murendavad kivi, on ka minu isiksuse murenemisel palju põhjusi, neid "veetilku" Ja milline neist on saatuslikum ,kui teine, seda saab tõesti aru vaid spetsialist pikajalise vestluse ja analüüsi käigus.

Psühhiaater- mulle meeldib ka tema juures käia, aga mõnikord mõtlen siiski, et kas just see konkreetne spetsialist ongi parim võimalik? Tegelikult on ta väga tore, kuid ...nojah, kuna tegemist on arstiga, siis tema vastuvõtuajad on pooletunnised ja lühemadki, ning selle ajaga  mitme kuu järel on minu puhul suhteliselt raske päris täpselt aru saada, mis olukord mu elus hetkel valitseb ja mis hetkel kõige rihkem tähelepanu väärib. Ja ma arvan siiski, et ei taha vahetada ka arsti, kes on minu eluoluga juba aastaid kursis. Saaks ainult tihemini tema vastuvõtule ja oleks need vastuvõtud pikemad!

Ja juba kerkivad pilved taevasse! Ja mul oli taaskord plaan lilletädide juurde Virusse müüma minna! oleks kasvõi 5 eurotki paari tunniga saanud!  Nojah...

Ah ja, nüüd kõik siis raha annetama, sest nagu siin üks kommenteerija kirjutas
"... sest see blogi on ehitatud ju vaid annetuse korjamiseks, kas saate juba aru?..."   :D :S :(    - raske seisukohta võtta lausa sellise lolluse peale

12 kommentaari:

  1. Palun pilti Sinu ravimite tsekkidest, sest see huvitab mind väga! Aga miks sul arsti juurde aega ei ole pandud, sest tavaliselt paneb arst ise aja järgmiseks korraks kui teda külastanud oled? Minu jaoks vajaks see pisut seletust juurde. Tänan. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul ei ole neid tšekke järel, sest minu ravimid ei tee kokku sellist summat, mida sotsiaalis kinni makstakse ning seetõttu ma ei hoia neid ka alles. Aga mis nad siis maksavad mul- Flux soodukaga on minu mäletamist mööda(ostsin korraga mitu retsepti välja nagu tavaliselt mulle kirjutatakse) 1.98 retsept, Diazepeks on mingi 3-4 eurot.
      Loomulikult panevad arstid ise aegu kirja järgmiseks korraks. Kuid selles jama ongi, et aegu lihtsalt pole! Olen kogu aeg ka nö ootejärjekorras, et kui kuskil midagi vabaneb... aga seda juhtub ülimalt harva.

      Kustuta
  2. "- raske seisukohta võtta lausa sellise lolluse peale"
    Kuid kergem oleks tugevamatest eeskuju võtta.

    VastaKustuta
  3. Kas su päevades midagi head ja positiivset ka on?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hea küsimus... Ma ei teagi, mingid hetkelised rõõmud ikka on- kordaläinud müük, mõni soodne ost, ilus ilm, oodatud telefonikõne või mingi hea uudis, loomulikult psühholoogi juures käimine, võimalus reisida (ma pean silmas kasvõi naaberlinna).
      Aga igasse päeva seda küll ei jagu. Ja need hetkelised rõõmud ongi enamuses vaid hetked...

      Kustuta
  4. Kui palju ja sageli sa Diazepeksi võtad?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vastavalt vajadusele. Vahel ei võta mitu nädalat ühtegi, siis aga võtan paar nädalat jutti iga päev 1 tableti. Enamasti võiks öelda siis, et 1-2 korda nädalas keskmiselt.
      5 mg tabletid on mul senini olnud.

      Kustuta
  5. Aga proovi vaheldusels teist arsti ja teisi ravimeid, sest diazepex on vana ja sa seda liiga kaua võtnud. On uued ja efektiivsema toimega samas hinnaklassis või isegi odavam. arstile saad kohe psühhiaatria kliinikus elava järjekorra alusel. Teisene arvamus on alati terendav.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Teise arsti kohta ma kirjutasin. Et ei taha enam alustada enda avamist otsast peale ja ilma selleta on väga keeruline objektiivselt minust aru saada.
      Diazepaks aitab mind. Ja sõltuvuse korral ma ju tahaksin seda kogu aeg võtta- mina aga olen mõnikord nii tugev, et ei pea mitu nädalat võtma ühtegi tabletti seda. Teisi ravimeid- no oleneb mida arst mulle otsustab . Katsetasime siin Dulceviaga, toimis küll alguses, kuid ebameeldivad ja rohked kõrvaltoimed (mitme kuu vältel) panid mind sellest loobuma.

      Kustuta
  6. Irw! Kustuta terviseks, aga LUGENUD sa vähemalt oled!

    VastaKustuta
  7. No nüüd on siis selge, et kellelgi on mingi isiklik vimm minu vastu või ongi tegemist üdini mäda inimesega, kellele maaslamaja löömine rahuldust pakub. Soovitaks viharavile pöörduda!

    VastaKustuta
  8. Kiireim ja lihtsaim viis endise väljavalitu, naise või abikaasa viivituseta 12 tunni jooksul tagasi saada. Nad armastame ja austame teid Dr Sacre, ta on suurepärane loitsujuht, ta tõi tagasi mu endise kallima, kes minust lahku läks 8 kuud tagasi, nüüd armastame ja austame üksteist üle kõige maailmas, võtke ühendust dr Sacre'iga e-posti aadressil sacretempleofpower@gmail.com või WhatsApp või helistage talle numbril +2349076034359, kui igatsete oma väljavalitu

    Andrea Martin

    VastaKustuta