reede, 16. märts 2018

Mis toimub mu elus? Ootus..

Ma ei ole jälle endast kaua märku andnud, sest lihtsalt pole midagi erilist toimunud, millest saaks ka siia kirjutada. Mõnes mõttes ma kirun ennast, et olen oma blogi reklaaminud kõigi facebooki sõprade seas ja ma tean et seda loeb ka üks inimene, kellest mul oleks kirjutada.. Aga ma tean, et ta eeldab kas otseütlemist või vaikimist..hetkel ma usun just viimast. Ei, kui sa seda loed, kallis sõber, tea ,et kõik on korras, lihtsalt minu jaoks on uudne olukord. Ja uudishimulikele etteruttavalt- ei, mul pole uut armusuhet ega kooseluplaane ammugi!

Tegelikult saabki minu elu kokku võtta sõnapaariga lõputu ootus. Ja see on olnud kogu aeg nii.. ma pole kunagi suutnud täielikult õnnelik olla. Kõige rohkem õnnele sarnenev tunne on mul olnud ilusa ilmaga laatadel olles. Uskumatu, aga just see ongi see ,mis mulle kõige olulisem on! Ja seda ma nii tohutult ootan taas...kuid ootusega kaasneb minu jaoks alati ka hirm. Hirm, et kõik ei lähe siiski nii nagu ma ootan. Eelmine aasta seda ka näitas, et nii ongi võimalik- laadahooaja lõpuks polnud mul sentigi suudetud kõrvale panna, sest tavapärase 14-15 laadapäeva asemel oli umbes 5-6. Ülejäänutele olin küll kas regatud ja jätsin lihtsalt kohale minemata jubeda ilma tõttu, või läksin kohale päiksepaistelisel hommikul, maksin kohatasu ja paari tunni pärast pidin metsiku tuule või paduvihma tõttu asjad kokku pakkima. Ja kuna ma maksin seal koha eest ja muidugi olin ostnud kaupa ning ehtematerjali, siis nendel jäin ma konkreetselt miinustesse. Eks äri ongi alati riskiga seotud...kuid teist sellist aastat enam ei peaks mu närvid küll vastu :)

Ja jälle ma tüütan lugejaid sellega, mis mulle kõige tähtsam on! Kuigi viimasel ajal olen ma avastanud enda jaoks uue huvi- lauamäng Scrabble. Vint.ee portaalis on praegu mingi arusaamatu mõõnaperiood üleüldiselt. Ja seal käin ma nüüd vähem. Kuid olen kahel õhtul, põhimõtteliselt siis poole ööni, olnud oma uue sõbra pool ja mänginud seda lahedat sõnamängu. Kusjuures see on ka üks vähestest kaardi- või lauamängudest üldse nii arvutis kui reaalis, kus ma olen temaga kas võrdne või isegi natukene tugevam :D Nüüd ma selle eest saan muidugi :D :D :D

Aga muidu jah- ootus. Ootan kevadet, ootan müügihooaja algust, ootan sooja ja päikest. Ootan seda, millal valmivad maasikad ja saan minna oma lemmikkohta Aegna saarele neid korjama, üldse mulle tohutult meeldib laevasõit ilusa ilmaga ja Aegnale tahan ma juba lihtsalt sellepärast. Ootan, mil tuleb siis tasuta bussisõit maakonnaliinidel, et ma saaksin lõpuks ometi avastada Harjumaad, käia ...Pakri poolsaarel, või Tuhalas või- no ma ei teagi kus kõikjal veel, sest neid kohti kuhu minna oleks nii palju. Aga jah, kõge aluseks on siiski normaalne ilm.. Seega suurimaks ootuseks ongi tegelikult just see.


7 kommentaari:

  1. Olen Su blogi jälginud üle aasta ja järjest rohkem tundub, nagu vaataks peeglisse. Minu elukäik on olnud palju erinev Sinust ja Sina peaksid mind ilmselt väga õnnelikuks inimeseks. Erinevalt Sinust pole mina veetnud oma elu mitte oodates, vaid tormates, tormates mingi kauge abstraktse õnne poole, taipamata, et see on kogu aeg minuga olnud, mina ise pole suutnud seda märgata. Sinu blogi lugemisest on mulle palju abi olnud selle taipamisel. Milline oleks üks tore ja kordaläinud päev Sinu jaoks? Mis kohti Sa sooviks külastada või mida teha? Äkki saame kokku ja teeme ära?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui seda niimoodi minult otse küsida, siis ma ei oskagi vastata :) Nii absurdne, kui see ka pole.
      Aga kui hästi mõtlema hakata...põhjarannik on kindlasti koht, kuhu tahaks minna. Pakri poolsaar, Jägala, Ontika, Ida -Virumaal oleks Sillamäe, Narva-Jõesuu...appi, ma võingi neid kohti lugema jääda, kuhu minna tahaksin :D Harjumaal kindlasti oleks kõik ,mis jääb rannikule... Või veel parem lihtsalt mõelda suund ja minna, sõita selles suunas meeldiva muusika saatel ,sundimatult vesteldes
      ja kui mingi koht huvitav on, siis teha peatus seal. Kindlasti peaks see toimuma suvel või vähemalt kevadel sellel ajal, kui enam paksu jopega käima ei pea ning päike paistaks ja annaks veelgi omalt poolt energiat juurde.
      Jube raske ette kujutada praegu seda, aga võibolla kirjutad mulle ja arutleme pikemalt ja mulle saab endale ka selgemaks, et mida ma tegelikult tahaks siis.

      Kustuta
  2. Tuttav tunne, kui valikuid nii palju ei oskagi midagi valida :) Ega kiiret polegi ju, võid rahulikult mõelda ja marsruudi paika panna, minu poolt oleks transport ja seltskond jm. Eks aja saab hiljem kokku leppida ja planeerida. Sul peaks minu meiliaadress ka olema, mäletad eelmine suvi saime korra kokku nende ehete asjus. Kui pole anna teada, annan uuesti aga ma ei taha, et see avalik oleks. Ole tubli!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hmm..ma sain tegelikult mitme hea inimesega kokku ehete suhtes, aga mõned kirjad on mul alles Kas Su nimi algab M.tähega ?
      Loomulikult aadressi ei ole vaja avalikustada!

      Kustuta
  3. Vastused
    1. Mida täpsemalt? Kas ka suve ja ilusat ilma? Seda ma täitsa usun, vahepeal mõtlen, et kahju, et inimesed ei saa talveunne jääda :D

      Kustuta
  4. Ma tahaksin ka Eestimaal reisida. Ka minul puuduvad sellised võimalused nagu sinulgi.

    VastaKustuta