pühapäev, 31. juuli 2016

Ehteblogi. PILDID !!

Seekord ma siis otsustasin nii, et las pildid räägivad enda eest! No mõne kommentaari ehk lisan ka, sest ei oska mina vait olla :D
Suurem osa käevõrusid on eile tehtud. Mõtlesin Nõmmele täna minna, aga vihmaga pole väga mõtet seal passida...
Aga nüüd siis pildid, sellest, mis on mulle ühtlasi nii hobiks kui väikseks sissetulekuallikaks.

Need siis kõige väiksemad, umbes 4-6 aastastele on tavaliselt ostetud selles suuruses
Need keskmise suurusega, peaks minema umbes 10-12 aastastele

Need on kõige suuremad, parajad täiskasvanutele
Siin siis on koos kõik hetkel valmis olevad käevõrud.











Need kuldsed südamekesed on kõige haruldasemad, sest selliseid mul rohkem pole ja ei ole selliseid kivikesi ka  enam kuskilt leidnud normaalse hinnaga. Need kõrvarõngad maksavad 1.50...


Tegelikult pole need veel kaugeltki kõik, kõrvarõngaid on mul palju rohkemgi. Aga kui on huvi ,ma võin selliseid piltpostitusi teinekordki teha!

Ah ja! Üldiselt ootan kommentaaridesse arvamusi, mida ja millest ma veel võiksin kirjutada! Enda arust olen kogu aeg olulisest kirjutanud, aga vaatajanumbrid on erinevad...

19 kommentaari:

  1. Ütleks vaid seda, et värvikombinatsioonide poolest võiksid küll veidi teistsugusemaid käevõrusid jne teha. Ostaks küll, kuid enamus käevõrude värvid ei sobi isegi kokku ning on veidi igavavõitu :/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Huvitav, sellist arvamust kuulen ma küll esimest korda, aga eks inimesed ongi ju erinevad...

      Kustuta
  2. Maitse asi. Minumeelest on küll värvid väga hästi kokku sobitatud, eriti arvestades seda et materjal ei ole ju nii vabalt valida kui võibolla tahaks jne. Kuigi enamus sobivad vist pigem nooremapoolsetele, aga see on juba minu isiklik arvamus. Mina kannaks küll muidu, rõõmsad ja suvised :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja muidugi see ka et kõigile ei saagi meeldida, tuleb ikka teha nii kuidas endale meeldib :)

      Kustuta
    2. Ma arvasin ka algul, et need on rohkem laste ja noorte teema ja tegin ainult väikseid suurusi. Aga tegelikkuses on päris palju ostjaid vanemate prouade hulgas...

      Kustuta
    3. Ja muidugi see ka et kõigile ei saagi meeldida, tuleb ikka teha nii kuidas endale meeldib :)

      Kustuta
  3. Sa võiks oma ehteid rohkem ülesse pildistada ja siis siin saab teha vist mingid eraldi lehed ei pea tegema postitust ja koguaeg uut et uuendada ja siis siin lehel neid müüa!Usun ,et ostjaid oleks küll :)

    VastaKustuta
  4. Tere,olen siin sinu lugu jälginud nüüd mõnda aega. Kuna olen ise suur käsitööhuviline, siis kiidan inimesi, kes on osanud oma käsitöö teenima panna.
    Palun võta seda rangelt konstruktiivse kriitikana, aga sa võiksid näiteks natuke keerulisemaid asju teha (saaks rohkem hinda ka küsida). Vaata Youtubest näiteks õpetusi (seal neid päris palju, näitena https://www.youtube.com/results?search_query=beaded+jewelry+making+tutorials+ ) suuremosal pole keeleoskust vaja, saab vaid vaadates pihta asjale. Või näiteks korja rannast huvitavaid looduslikult poleeritud kive ja "äärista" need pärlitega (sellel tehnikal on nimi kaaga hetkel ei tule meelde, üks näide on siin pildil https://static.artfire.com/uploads/product/1/31/76031/6076031/6076031/large/hand_beaded_dark_green_stone_hand_beaded_chenille_rope_necklace_a6f16da8.jpg ),siis saaks sellise öko/kohaliku/loodusliku müügiartikli juurde kirjutada.
    Lõpetuseks, kui oskad vene keeles lugeda (pmst saaks sealt piltide vaatamise järgi ka asju teha) siis mul oleks ära anda selline raamat https://plus.google.com/u/0/photos/photo/110289336674856642073/6313761033764436866?icm=false&authkey=CK-q3Y3AhKqGiQE ,kui soovi, kirjuta mulle riina711@gmail.com

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Leidsin ühe näidisvideo kivide ääristamise kohta https://www.youtube.com/watch?v=VP1yHtSGnLU

      Kustuta
  5. Maitse asi. Minumeelest on küll värvid väga hästi kokku sobitatud, eriti arvestades seda et materjal ei ole ju nii vabalt valida kui võibolla tahaks jne. Kuigi enamus sobivad vist pigem nooremapoolsetele, aga see on juba minu isiklik arvamus. Mina kannaks küll muidu, rõõmsad ja suvised :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma mõtlesin selle müümise peale, mida sa korra juba kirjeldasid. Äkki peaksid natuke muutma oma sildi sisu, nii et ka pikemate juhtmetega kodanikud ja ka välismaalased aru saaksid: nt 1tk - x€, 2tk - y€, jne,
      mitte ära kirjuta pikka juttu 1 hinnast ja siis alla 3tk, nii muidu arvataksegi, et 3-me hind ongi 0,5€
      Ja hinnad võiksid alata siiski 1€st vähemalt

      Kustuta
    2. Katsile- kas Sa arvad, et keegi neid 1.-euro eest ostab? Nad on ju tegelikult nii lihtsad...
      Kusjuures ainult ükskord ongi sattunud selline segadus, et inimene ei saa aru ,mida see silt tähendab. Mul on tegelikult ka ingliskeelne silt olemas, aga need konkreetsed tegelased vaevalt et sellestki oleksid aru saanud :D

      Kustuta
    3. kõrvarõngaid ostetaks ka 1€ eest kindlasti.

      Kustuta
  6. Sa võiksid laiemaid, no kahe-kolmekordseid käevõrusid teha. Lisaks juuksemlõpse-kumme, rinnanõelu, sobivaid pärlikeesid kaela. Kolmpektid ja üksikud, kuid kokkusobivad esemed.

    VastaKustuta
  7. Taustaks pildistamisel võiks vältida kortse ja argiseid pindu, varuda näiteks mõned tükid sametise pinnaga kangast, heledat ja tumedat. Päikselisi värvimänge ja võibolla vahelduseks tõesti ka laiemaid ja mitmerealisi ehk ka kallimaid tegemisi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures ma pole ju varem ehete pildistamisega üldse tegelenud ja polegi mõelnud mingi spetsiaalse taustakanga valimise peale. Selle ma püüan tõesti muretseda.
      Värvimängudest ma eriti palju ei jaga, pildistamagi ju alles harjun selle uue telefoniga.
      Mitmerealisi... kusjuures olen proovinud, aga neile kulub liiga palju materjali ja see erinevate ridade kinnitamine on... no ütleks, et see enam hobi ei oleks :)
      Ostetakse nii ka ja mitte vähe. Oleks ainult kohti, kus müüa...

      Kustuta
  8. Ega Sa ometi karda, et harjutamine teeb meistriks, rohkema vaevaga hakkab tulema põnevamaid ja hinnalisemaid asju ja hakkab järjest paremini minema, heheh. Pärlite ja mõtete rittasaamisel on midagi ühist. Lähed närvi või lööd käega, ei tule eriti midagi. Või mõtled järgi, proovid, kuidas oleks üht või teistpidi ja sujub, või leiutad midagi teistmoodi. Täna untsus võib homme harutades parem saada või võtad midagi muud. Ma ei tea... arenemine ja harjutamine võib ka olla hobi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pean ise ära tundma sisemas, et vot nüüd ma tahan midagi uut proovida! Sundkorras tegemine või õppimine ei oleks enam hobi ega rahustav tegevus!

      Kustuta
  9. Enesedistsipliin ja sundkorras on ju iseasjad. Söögitegemisel maitstakse ja nuusutatakse valmimise käigus ka päris ebameeldivaid asju, mis valmides ja koos muutuvad meeldivaks. Päris lahe asi on teadmine, et väga paljud rahuldustpakkuvad asjad koosnevad pingutustest, mõnedest ebameeldivatest või tüütutest komponentidest ja see kõik mingi eesmärgi, tulemuse nimel. Võibolla päris mitmete ebaõnnestumiste järel.
    Kui võimeid on antud, mida ju inimestel kõigil on tohutult, ka kasutamata, siis milleks neid raisku lasta paremat tuju oodates. Tasuks midagi välja valida ja arendada.
    Tujud tulevad ja lähevad, meeldimised koos nendega, kui midagi ära õppida, siis oskused jäävad. Iseseisvus.
    Ära anna alla. Kõik kord jõuame vanad, väetid ja kobad olla. Siis enam tagasiteed pole. Et oi, kus alles teeks, kui...

    VastaKustuta