pühapäev, 24. juuli 2016

Uus telefon- minu esimene nutikas!


Eile õhtul mõtlesin kindla plaani, et olen hommikul kell 9-10 ajal Nõmme turu juures kohal. No, mis te arvate, mis kell ma tegelikult sinna jõudsin... kell 12. Jälle lihtsalt oskasin passida ,tegelikult täna nii väga ei passinudki- sain ju eile uue telefoni. Minu esimene nutitelefon Samsung Galaxy , mis mulle saadeti koos suure paki toiduainetega... aitäh veelkord ,Monika!

Ütleme nii ,et kuna mul käed on suhteliselt kobad veel puutetundliku ekraaniga töötamisel, siis esimesed pildid tulid mingid virvendused ainult. Pildistamise ikooni leidsin kähku üles, loomulikust intelligentsist :D oskasin kohe neid ka arvutisse salvestada. Üllatuseks oli mulle selfie- funktsioon :vajutasin mingile ikoonile ja korraga vahib ekraanilt minu nägu vastu :)

Siis vaatasin kella ja panin "uue mänguasja" käest, et mitte turupäeva lõpuks kohale jõuda. 33 buss oli korralikult rahvast täis ja umbne- taaskord üks Tallinna Linnatranspordi apsakas- panna pühapäevasel päeval liinile ,mis niigi sõidab tunnis vaid mõned korrad, lühike buss. Ja ometi on see pikk liin ja sõitjaid alati palju... ma ei tea, mis kohaga need ametnikud mõtlevad :D

Nõmmel mõtlesin esimese poole tunni järel, et aitab küll, mina siin enam ei passi! Aga siis mõtlesin jäle, et mul on nii vähe müügivõimalusi, et ma ikka peaksin veel proovima. Ainuõige otsus- sain ülejäänud 2 tunni eest 11 eurot ! Kauem ma täna ei olnudki.  Mul lihtsalt oli täna vaja kella neljaks Balti jaamas olla, sest oli kokku lepitud kohtumine blogilugeja Kristiinaga, kes lubas mulle pärleid anda. Kõik sujus täpselt, nii nagu pidi ja pärlid lähevad suures osas juba täna õhtul kasutusse !

Nõmmel oli mul kaasas veel  ainult oma vana telefon, sest polnud veel eriti kindla käega pildistama õppinud uuega. Seega alguses panen siia postituse lõppu paar udukogu minu "letist" Nõmmel, kuhu ma kindlasti uuesti lähen. Ja siis lisan oma esimese peaaegu õnnestunud pildi uue telefoniga- kusjuures mul ei tulnud midagi targemat pähe, kui pildistada võrdlusmaterjaliks oma vana telefoni :)



5 kommentaari:

  1. Ilus lett! :) Kumbasid rohkem ostetakse, kas käevõrusid või kõrvarõngaid? Uue telefoniga tuli ka pilt hästi välja.

    VastaKustuta
  2. Täna osteti alguses käevõrusid ja siis hakkasid järsku kõrvakad rohkem minema! Teinekord on aga vastupidi, nii et tavaliselt on Murphy seadus- mida vähem kaasa võtad, neid rohkem ostetakse :D
    Uue telefoniga ma veel harjun, natuke raskem on võrreldes vanaga kaalult ja siis kipub see ikka vibama käes veel... Aga harjumise asi.

    VastaKustuta
  3. Ma arvan, et uuel telefonil on pildistamisel see nipp, et kui ekraanil mõnda kohta puudutad, siis kaamera võtab selle koha fookusesse. Et siis kui kõrvarõngastest pilti teha näiteks, siis tuleks kõrvarõngaste peale vajutada ekraanil, kui fookus on vales kohas. Ehk on abiks :) Jõudu!

    VastaKustuta
  4. Kas vastad kõigile kirjadele mis e-mailile tulevad?

    VastaKustuta