reede, 22. juuli 2016

Päikesesõltlane?

No nagu alati, kui ilm on pilves või vihmane, olen ma täna taas sellises meeleolus, et tegelikult kahtlesin, kas sellest üldse kirjutadagi. Aga siiski otsustasin, sest halb tuju ning passivsus on ka osa minust.
Istun siin hommikumantlis ja sassis juustega arvuti taga, kohvitass kõrval ja kõige parema meelega keeraks magama tagasi. Juba eile õhtul enne magama minekut mõtlesin pikalt-laialt oma tänase päevaplaani välja- et lähen Nõmme turu juurde müüri äärde oma ehteid müüma, et siis olenevalt teenistusest minna kas soodushinnaga Pärlipesast materjali juurde ostam ( sealt saab 2-3 euroga päris palju asju, samas on see 2-3 eurot umbes seitsme asja hind) või lihtsalt otse koju tagasi tulla.
Aga hommikul juba enne kardinate eest tõmbamist langesid mu plaanid kõik kolinal nulli. Ma ei saanud aru, kas sajab ja tegelikult ma ei tea, kas praegugi sajab, aga see hallus... Ma ei tea, miks, aga see mõjub kohe mu enesetundele. Lihtsalt nii raske on ennast "käima tõmmata" ja kuigi nüüd ma enam-vähem oleks ehk valmiski minema Nõmmele, sellisel kellaajal poleks enam väga mõtet, eriti kuna mu sinna jõudmiseks läheks umbes tund.
Telliskivisse ma homseks kohta ei saanud. 10 eurot on hetkel minu jaoks liiga suur summa, et seda korraga välja käia. Tavaliselt olen ma küll selle raha tagasi teeninud ja plussigi jäänud, aga kunagi ju ei tea.
Ehk on homme natuke päikest näha ja ma jõuan siis homme Nõmmele?

Haa, paar "ägedat "pilti minu külmkapi tavalisest sisust. Lisame sellele juurde veel mõne pakki kiirnuudleid, paar pakki müslit (oi mis luksus !) ja natuke kartulit ning see ongi mu suhteliselt tavaline menüü. Eriti muidugi veel siis, kui tuju ka selline on, et ei suuda end toastki välja ajada. Ega ka kodus midagi teha... peaks koristama hakkama, peaks voodi korda tegema, peaks... no teha oleks palju, aga täna lihtsalt ongi üks nendest päevadest, kus ma LIHTSALT ei suuda...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar