reede, 29. juuli 2016

Shoppamine minu moodi.

Ma ei mäleta, kuna ma oleks endale mingi täiesti uue riideeseme ostnud. See pidi ikka väga-väga ammu olema, sest praegu oma riidekappi vaadates ei tule mul küll meelde, et neist asjadest miski oleks pärit mujalt kui teise ringi poodidest või kirbukatelt. Jajah, olen isegi pesu sealt ostnud! Kusjuures nüüd jah tuleb siiski meelde, et viimased päris uued asjad olid turult ostetud pesu. Jah, ma tean, et need on nõmedad ja mida iganes, aga ma tõesti ei raatsi maksta 7-8 eurot ,kui sama otstarbega asja saab euro-kahega. Pealegi- ma olen üksi, nii et ei peagi kogu aeg mingi megaseksikat pesu kandma.

Igatahes sel nädalal istusin ma juba mitu päeva oma põlenud jalgadega toas- esmaspäevane päevitus kujunes mul ikka päris karmiks, villid ja meeletu valu asendimuutusel- ja lootsin endamisi, et vähemalt reedel-laupäeval saan liikuma.Sest on käimas minu põhiline poodlemise nädal, ehk Humanates on allahindlus paarist eurost kuni lõpuks 50 sendini. Ma naeran vahel, et kui tohutu rahvamass käib alati Stockmanni hulludel päevadel, siis tegelikult käib pea sama palju rahvast nö Humana hulludel päevadel.

Minu tänane "saak" jäi kesiseks, sest suutsin käia vaid kahes Humanas. Ja ka ühes pärlipoes- Helmehaldjas- mille kinkekaart mulle mõni päev tagasi meilile saadeti. Aitäh, Mari H.!

Tänased leiud siis Humanast, kus iga asi maksis 1 euro...
Tuleb ju hakata varsti ka jahedamate aegade peale mõtlema...

Aga enne veel tunneks rõõmu suvest ja õhulisest riietusest...


Ja need asjad on mulle ehete valmistamiseks, ostetud kinkekaardi eest. Ja plaan on katsetada ka uut toodet- kaelekeed. Tahtsin juba ammu selleks tugevat niiti vms osta, aga hindasid vaadates enam ei tahtnud ka :) Nüüd mõtlesin, et kinkekaardi eest luban endale proovimiseks ühe tugeva niidisordi... müüja arvas, et see peaks sobima küll.

Enne koju minekut tahtsin veel vastasmaja Maximas käia, kuid pöördusin pm ukselt tagasi- järjekorrad, järjekorrad ja veelkord järjekorrad. No meie Maximas vähemalt on see juba nii tavapärane asi, et selle peale ei oska enam vihastada ka!
Koju jõudes olid jalad nagu pakud all. Aga sellegipoolest ma ei saanud lubada endale pikka lebotamist, sest oli ju ikkagi vaja poes käia. Veidi ootasin, siis läksin. Ja õnneks oli tipptund möödas... Piima, müslit ja paar pirukat...no selle kuumaga ju ei taha midagi süüa teha, eriti kui kõige parem asend jalgade jaoks on mul praegu pikali...
 Aaloe geeliga olen neid küll juba mitu päeva määrinud, algul aitas, aga nüüd oleks nagu paranemine seisma jäänud. Peaks katsetama vanarahva tarkust ja tegema kummelimähiseid ümber säärte. Mäletan, et kui mul kord oli käel tugev põletus päiksesest, siis see mõjus..

Tänan kõiki neid, kes on mind juba aidata jõudnud ja tahtnud! Summa, mis eelmises postituses olevale kontole on kantud, on minu mõistes juba päris korralik!  Leidub ikka häid inimesi....


2 kommentaari:

  1. Haa...mind alati üllatab, kui näen kuu lõpus järjekordi ja inimesi täis ostukärudega, ning suurte rahakupüüridega poodlemas. Minul pole siiani sellist luksust olnud, kuid ehk ajad muutuvad. Või vähemalt ma loodan, et muutuvad. Ka mina "poodlen" Humanas ja MaXimas. Humanga on veel selline asi, et ega ma siis iga nädal seal küll kaupa jahtimas ei käi. Ma vihkan üleliigseid oste ja tarbetuid oste. Ostetud või ka saadud riideid kannan ikka seni, kuni need kandmist kannatavad. :D

    VastaKustuta
  2. Mina kahjuks väga harva leian endale midagi 1euro eest selga. Vahel harva aga õnnestub midagi leida Humanast. Peamiselt käin Paavli kaltsukas. Seal küll 1euro eest pole vist midagi, aga alla 5euroseid asju olen küll leidnud. kui seal juba käin, siis ikka suure kotiga saab koju viidud asju.

    VastaKustuta