reede, 26. august 2016

Aaretekarbi sisu .

 Sellest tuleb koos piltidega pikk postitus! Loodetavasti viitsite lõpuni lugeda-vaadata !

Ma ei tea, kui suure summa see hea inimene tegelikult nende asjade saatmisega mulle annetas! Aga mulle sobib selline abi mõnikord isegi rohkem, kui lihtsalt raha saatmine! Mõnikord, sest ma meeleldi võtaks vastu teistelt korralikke asju ,mille müügiga nad ise tegeleda ei viitsi ja oleksid nõus need tasuta ära andma... aga mul on nii väike korter, et sinna pole võimalik midagi ladustada. Üks variant ehk oleks, aga see vajaks natuke ümberehitamist korteris ja esiteks pole mul kedagi ehitama võtta ning teiseks ei kujuta ette, mida sellest korteriomanik arvaks. Miskipärast ma usun, et mitte just eriti head :D

Aga proovin nüüd seoses hinnalisemate ehete saamisega ära ka paljusoovitatud netimüügi! Ja alustan sellega siinsamas blogis! See on esimene valik nendest, mida ma jõudsin pildistada, enne kui telefoniaku tühjaks sai (laadida kahjuks saab aga vaid kohas, kus pildistamiseks ruumi pole). Hinnad on kõik natuke tingitavad, kui tunnete , et on liiga odav :D või liiga kallis, siis kommenteerige või saatke meil. Talinna ja ütleme siis lähipiirkonna (kuhu tasuta transpordiga saab) inimesed saavad kauba soovi korral ka koduuksel kätte !

Selle kuldset värvi ristiga keti hind on 6.-eurot

Pronksivärvi niklivabad kamee kõrvakad. Hästi kerged. Hind 3.-eurot

Tunduvad hõbetatud konksude ja raamiga olevat... Kerged ja minu arust imeilusad. Hind...äkki 4.-eurot?

Ilusad ja nendega on kõvasti vaeva nähtud. Ise vist küll eriti ei viitsiks sellist nikerdamist ette võtta. Hind ehk võiks olla 4-5.-eurot

Nööpkõrvarõnga tüüpi kameed. Hind 2-eurot.

Pronksikarva, niklivabad konksud ja raamid. Mulle meeldivad igatahes :) Hind 3.-eurot

Pronksivärvi konksud, kullavärvi raam. Hästi kerged. Hind 3.50 

Mitte kõige parem pilt. Aga huvitavad ja sädelevad kamee? tehnikas kõrvakad pronksivärvi konksudega. Hind 3.50
Värvilised marjakobarad. Jälle on nendega ikka tükk tegemist olnud...  Hind 3.50

Pilt natuke ebaõnnestus, aga isegi siit on näha, et kamee keskel on sädelev ja mulle tundub, et raam ja konksud on hõbetatud... Hind 4- 5. -eurot

Pronksivärvi, peaks niklivabad olema. Ilus kujutis minu arust... Hind 3.-eurot

Kas äkki Swarovski? Igatahes väga läikivad ja mitte väga kerged. Paku ise hinda ,kui soovid!

Sädelevad kameed ja pronksivärvi konksud. Hind 3.-eurot

Huvitav raam. Ja kujutised ka ilusad. Hind 3.50

Nööpkõrvarõngad kameest. Hind 3.-eurot

Prossid. Hind 3.-euri tükk

Ripatsid. Kaks viimast sädelevat, esimene kauni lillemotiiviga. Hind 2.-eurot tükk





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar