esmaspäev, 8. august 2016

Ehteblogi vol.2 PILDID !!!

Seekord ma pikka juttu tegema ei hakka, proovin lähima tunni aja jooksul Nõmmele jõuda. Aga paneks siia mõned pildid, milliseid kõrvarõngaid ja käevõrusid ma oma viimase kahe päeva jooksul teinud olen
.Need maksavad 1.50
Õnnestus saada ühest pärlipoest 2 viimast poolvääriskivi ülisoodsalt.
Katsetasin natuke keerukamat mudelit. Aga käsi värises pilti tehes jälle.
Midagi lastele. Loomulikult niklivabad, nagu kõik teisedki.
Veel väikestele tüdrukutele. Tunduvad suured, aga on tegelikult hästi kerged.

Need siis jälle lihtsad, aga minu arust hästi ilusad.

Kõige väiksemad.
Natuke suuremad.

Ja tegelikult ei ole need käevõrud sugugi vaid laste teema. Nõmmel ja tegelikult ka mujal ostavad neid igas eas inimesed. Ja kõige suuremad saavad alati esimesena otsa. Seepärast olengi hakanud neid rohkem tegema

Ja muidugi hakkas selle aja jooksul ,kui ma siin pilte laadisin, vähemalt meie linnaosas vihma sadama!!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar