laupäev, 13. august 2016

Stroomi laat- külm, vihm ja nullmüük :(

Ilm võib mõnikord ikka kõik ära rikkuda! Hommikul otsustasin end siiski välja ajada, kuigi see ,mida ma aknast nägin, polnud sugugi mitte rõõmustav. K. helistas ka ja oli küllaltki üllatunud, et ma nii reipalt minekuvalmis olin. Vahepeal jäi vihm isegi üle ja selginev taevas lisas lootust... aga no öeldakse ju, et lootus lollide lohutus :D Täpselt nii see oligi, vaevalt uksest välja jõudnud, hakkas uuesti peenikest uduvihma sadama. Aga jõudsin vapralt kohale, panime siis oma laua üles (õigemini minul pole mingit lauda, see K. oma- tema sõitis veel seekord taksoga sinna :D ) ja korraks jäi vihm taas üle ...
 Siin veel lootusrikkalt vihmahoogude vahepeal, minu kaup on madalamatel laua külgedel ja käevõrud ilma korvita laual

             
Üritus polnud veel õieti hakanudki ja rahvast liikus väga vähe. Ja siis hakkas jälle sadama! Sadas vahetpidamata kuni lõunani, mil me lihtsalt otsustasime ,et aitab ligunemisest küll. Minul oli juba paar korda varem masendushoog peale tulnud ja ma olin mõelnud kõik asjad lihtsalt sinna jätta ja minema jooksta... Sest inimesi ei liikunud ja need kümmekond, kes meist mööda kõndisid ei vaadanud meie laua poolegi. No muidugi nägi meie laud välja siis juba selline:
Siin enam eriti lootust ei olnud...

Ja nii me siis kuskil poolest päevast ära tulimegi. Mõlemad omadega miinustes ( kohamaks oli kokku 14 eurot, nii et ma pean mingi aeg selle raha ka saama K.-le ära anda) , vihmakeebist hoolimata olin mina läbimärg ja rõskus puges kontidesse, siis läks veel tuule käes üks kõrvarõngaste alus ka katki- no see vist oli küll rohkem vihma süüs- papist "jalg" ,mis sinna ajutise lahendusena pandud sai, vettis lihtsalt läbi-  no kui ikka hakkab viltu minema, siis läheb ka :D

Mõne tunni kodusolemise järel läks ilm ilusaks. K. polnud enam huvitatud tagasi minemast, aga mina ei suutnud otsustada- kas minna ja okupeerida endale mingi pink müügikohaks, või siiski mitte. Helistasin korraldajale ja sain teada, et pinki müügikohaks kasutada ei tohi ja et pealegi saaks müügipiletiga tagasi tulla (võibolla) ainult selle omanik, kuigi üldjuhul peaks siis uuesti maksma. Seega oli otsus minu eest tehtud...

Aga homme toimub Kalevi Staadioni Kirbuturg ! See on enamasti igal pühapäeval, selle miinuseks on vaid see, et mul on sinna küllaltki ebamugav kohale saada (pühapäevane  bussiliiklus teadagi...) ja et seal peab olema päris varakult kohal. Hommikune tavalisest varem ärkamine aga ei ole just mu lemmikute killast :D 

Kuid seekord ma kavatsen igatahes kohal olla! No loomulikult ,kui ilm suvatseks selleks ajaks normaalseks minna! Vihmast igal juhul on  mul juba täiega kõrini!!! Eriti nüüd, kus ta reaalselt mu müügivõimalused ära nullis... 

2 kommentaari:

  1. Sadas päris usinalt ka täna...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Õnneks siiski paar tundi sai olla. Ja 4 eurot teenitud ka... Aga rahvast seal enam ei käi :(

      Kustuta