pühapäev, 20. november 2016

November- aasta pikim ja igavam kuu minu jaoks.

Kui kaledrisse vaadata, siis 30 päeva kuus on pigem lühikesele kuule omane. Aga vot november on küll justkui topeltpikkusega! See pimedus, hallus, rõskus... Päeva justkui polekski, hommikust õhtuni elektrivalgus ja no ei raatsi ju osta sinna ka uusi ja valgemaid pirne sisse :D Ikka mõtlen, et ei, raha on mujale vaja... Ja nii ma siis olengi kogu aeg uimane ja kõige parema meelega lihtsalt magaksin terve selle kuu maha.

Aeg venib täiesti. Jõulukinkide ostmiseks on veel vara, muidu see annaks natuke põhjust toast välja saada. Vara, sest ma ei tea, kellelele mul sel aastal neid teha on. Jah, ma ei pea mingid plaane, sest elu on pahatihti näidanud et pikad plaanid lähevad alati... noh sinnasamusesse. Kui te nüüd vaatate jälle- et oh, vaene ja mõtleb jõulukinke teha-siis jah, mõtlen küll. Olen seda alati teinud, kui on olnud kellelegi teha, olenemata sellest, mis rahaline seis mul on. Ja olen seda meelt, et kingitus ei pea maksma kümneid eurosid vaid ka alla 5 euro leiab mingi vajaliku asja. Olgu see kasvõi purk mett või mõni lihtne köögitarvik- avaja, korgitser nuga+lõikelaud vms. Mulle meeldib tohutult kingitusi pakkida, ma ei oska seda nii profilt, et saaksin sellega lisa teenida (olen proovinud abitööliseks kingituste pakkimiseletti minna, esimene proovipäev jõi ka viimaseks- mind lihtsalt ei tahetud sinna enam, sest olin olnud liiga robustne?) ja just see pakkimine ongi minu jaoks jõuluaja algus. Tavaliselt teen ma seda alles detsembri keskpaigas, nii et need oktoobrikuust juba väljas olevad jõulukaunistused ja detsembri algusest kõlavad jõululaulud tunduvad mulle selge liialdamisena. Võibolla ma räägiksin teisiti, kui mul oleks pere ja lapsed, aga omal vabal valikul üksikuna on selline massihullustus minu jaoks absurdihõnguline.

Eile sai proovitud Mustamäe turul Mardilaadal oma ehteid müüa. Tulemus- 0. Õnneks kohatasu ma ei pidanud maksma, kuna olin vaid paar tundi ja siis sai villand. No mida ma passin, kui minu letini- mis kahjuks oli ka rea viimane -jõudis vaid mõni üksik inimene ja esimest korda ma nägin inimeste nii ükskõikset suhtumist. Kusjuures- mul olid lisaks enda ehetele veel müügis ka viimased kaelekeed ja kameed ja swarovski kristallidega kõrvarõngad suvel mulle saabunud ehtedisaineri üllatuspakist.
http://tuhastt6usta.blogspot.com.ee/2016/08/aaretekarbi-sisu-ja-natuke-arijuttu-ka.html
Nii et valik oli seinast seina...

Õnneks sai K. koha järgmise laupäeva Telliskivi kirbukale! Ja on nõus lahkelt loovutama osa lauast mulle..
Homme hakkab registreerimine detsembri kirbuturgudele, tahaks vähemalt kuu alguses korra osaleda...

Aga veel on 10 pikka päeva seda vastikut novembrit! Ja mul on jõud ning ideed täiesti otsas... Mulle ei meeldi selline molutamine, aga no võimatu on sundida end liigutama, kui ainus asi, mis ümbritsevat iseloomustab- on sõna HALL !

8 kommentaari:

  1. Ka mulle ei meeldi see hall ilm, pidevalt sajab vihma või lihtsalt ongi üks pime päev. Päikest näeb siin väga harva (ei ela Eestis) ja no püüa siis positiivne olla :D. Pluss siis muud mured ka otsa ja oledki tujutu ja muudkui torised. No loodame et lumi tuleb maha, siis on natukenegi valgem.

    VastaKustuta
  2. Kahjuks olid vist lahkunud selleks kuni meie laadale jõudsime.Minu väike neiuke oleks tahtnud endale käevõrusid osta.Näitasin talle varem siit blogist pilte ja talle vägagi meeldis.Äkki siis järgmisel laadal.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oi, kui kahju ! Aga ehk saate tulla koos väikse neiuga järgmisel laupäeval Telliskivi kirbukale? Või siis 12. detsembril Puuetega Inimeste Kojas, Endla tänaval, toimuvale jõuluturule?

      Kustuta
    2. See jõuluturg mul on juba kalendris ja kindel plaan kohale tulla!

      Kustuta
    3. Tore! Siis väike neiuke kaasa ja küllap ta sealt midagi ilusat endale ka leiab!

      Kustuta
  3. 17 detsember on Võrus jõululaat, kauplemine tasuta. Ehk on soovi sinna minna.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tean jah ja arvan, et kui sellel ajal Võrus olen ja jube külm pole, siis sinna ma lähen ka.

      Kustuta
  4. Mulle pole ka november kunagi meeldinud, aga sel aastal sain aru, et ainsana saan muuta enda suhtumist. Ja naudingi seda, et magan hommikul kaua, loen, vaatan seriaale, põletan küünlaid, joon teed ja kohvi õdusalt pleedi sees ja elu on ilus!
    Soovin sama Sullegi!

    VastaKustuta