neljapäev, 29. juuni 2017

Kodune päev ja üks mõned pildid ka sellest. HOIATUS- maitselage :)

Täna oli siis taaskord selline ei-viitsi-kodust-välja-minna päev. Kuid seekord ma kasutasin oma aega natuke kasulikumalt ,kui lihtsalt arvutis istumisega. Kõigepealt võtsin ette suurema koristamise ja akende pesu. Viimane küll on suht asjatu tegevus elades linnas suure liiklusega tänava ääres elades... Aga aeg-ajalt tuleb seda ikka teha, kusjuures mulle tundub, et see aasta ma varem seda polnudki veel teinud. Häbi-häbi mulle, eks :D

Ja ülejäänud päeva tegevus on siis siin :



Jah, just siin on mitukümmend paari kõrvarõngaid! Teist samapalju on veel plaanis lähimal paaril päeval teha, sest järgmisel nädalal on Võru Folk (korrektse nimega siis Võru Pärimustantsu Festival) ja eelmise aasta muljed sealsest laadast on väga head. Käevõrusid tuleb ka veel umbes samapalju teha, sest neid on hetkel vaid kahe käe sõrmede jagu alles. 

Eile ja üleeile käisin Humanates ja Uuskasutuskeskustes soodusmüügi päevadel. Seekord oli plaanis endale midagi 1.- euro eest soetada. Kuid kaubavalik oli kõik S ja M suurustele, või siis juba suuremad XL-XXL. Nii et mina oma suurema L või mõne asja puhul ka XL suurusega sain küll mitmeid asju selga proovida, aga ikka oli midagi kas üle või puudu. Üks valge pluus oli päris ilus, pikkusest paras ja puha- aga isegi mulle rinna kohalt suur. Nii et ei ole ma sugugi mitte ainuke ,kellele rindade vähendamise operatsioon ära kuluks:D. Okei, okei, rahu nüüd, see oli nali ! Ma ei hakkaks elus mingi iluopi peale raha kulutama!!! 

Mõtlesin küll, et ma "kaupa" ei osta ,aga kui ikka Tsehhi kristallist viinapitsid 20 senti tükk ette jäävad, siis ei õnnestu kohe kuidagi mööda minna. Oskan oma pikaajalise kirbukastaaži tõttu juba antiiki ja retrot hinnata ja orienteerun päris hästi nende edasimüügihindades...

Ja siis ostsin sellise joogi:



Jube hea maitsega ja tegelikult ka odav, aga natuke jäi häirima mõte- ma ostan koju alkoholi ja kavatsen seda üksi juua! Ja seda põen ma isegi nüüd veel, kuigi saan aru, et tegelikult 2,5 kraadi alkoholi pooleliitrises purgis kahe päeva jooksul ei ole ju mingi joomine. Pealegi võis viimanegi protsent sealt ööga külmkapis ära kadunud olla. Aga ikkagi on nõme tunne...



Üldiselt ma oma kodust pilte ei armasta avalikult levitada. Aga ühe erandi siiski otsustasin teha. See on siis köögiukse juurest voodijalutsi ja seinapeegli vahel seistes tehtud pilt minu põhikohast toas. Jah, väike on see tuba- 12 m2 ja samas mõõdus ka köök, aga üksinda kannatab elada küll. Stiilifanatid saavad loomulikult kreepsu sellist stiililagedust nähes :D Aga mina.. ma ei oskagi midagi paremat tahta. Tapeet oleks plaanis uus panna, aga mina ei oska esiteks ja teiseks selline remonditöödega kaasnev kaos ja korralagedus mõjub mulle üsna ärritavalt. Nii et kui leian kellegi tuttavatest, kes nõusse jääb ja kui raatsin ükskord ka uue tapeedi osta, siis selle teeks ära küll. Soovitavalt sellel ajal kui mina Võrus olen... aga nagu ma ütlesin, pean kõigepealt raatsima raha tapeedi jaoks kulutada.



8 kommentaari:

  1. Kuule! Sul on väga ilus kodu ju. Oleks mul selline(ma mõtlen just põrandat). Minu kodus pole vist pool sajandit keegi remonti teinud, nii, et kujutad ette küll, milline see olla võib. Mis ruutmeetritesse puutub, siis 12 ruutu on ikka väga-väga väike. Ma tahaksin avaramat, aga kuni pole, siis tasuks sellise unistamise peale mitte mõelda. Ah-jaa... Mulle jäid silma mõned kõrvarõngad sinu tänasest postitusest. Kui need ka niklivabad on, siis tuleksin meeleldi "sobrama". :D Su jaanipäevategemistest lugesin ka, aga otsustasin mitte kommenteerida, sest meil kõigil on omad kiiksud. Mina näiteks Võru linna jaanipäeval ei käinudki. Käisin 23.dal maal ja pidasime oma lähedastega. Aga sellest kirjutasin ma oma blogides ka juba. Nii, et katsun Folgi ajal laadalt läbi hüpata. Pane mulle need roosad ja lillad kõrvale, kui sul neid rohkem tehtud pole. Ja punased Swarovskid ka, kui on. Võrus näeme! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Millised roosad ja lillad kõrvarõngad sulle silma jäid? Mul on neis toonides päris palju valikut. Ja niklivabad on nad ka, ma ei teegi teistsuguseid.
      Kodu on mul jah väike, aga see-eest asukoht super ja üür ka normaalne.
      Kohtumiseni Võrus!

      Kustuta
  2. Väike kodu, vähe vaja koristada. Olen aru saanud, et elad pelgu kandis, kas aknad on hoovi v tänavale? Olime just saksas ühes hotellis ja nojoobas... aken kinni, õhku pole, aken lahti, lärm peksab kõrvakile..

    VastaKustuta
  3. Armsad lugejad, pole ma kuskile kadunud, aga ma olen Võrus ega saa siin mingil põhjusel bloggerisse sisse! Järgmisel nädalal kindlasti postitan oma muljeid sellest nädalast ja loodetavasti ka pilte.

    VastaKustuta
  4. Väga korras ja funktsionaalne kodu! Täiesti hämmastav võime hoiduda oma kodus kolast ja kraamist, kuigi just nendega tegelemine on sinu lemmiktöö. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks seda "kola" ole ka omajagu :),aga selleks on spetsiaalne hoiustamise koht mul organiseeritud. Ja rohkem, kui sinna mahutab, ma kokku ei muretse ka. Paljudele tasuta asjade pakkujatele olen pidanud sellepärast ära ütlema, et mul on panipaik nii väike ja asju mujale ma kuhjama ei hakka. Müün midagi eest ära, siis alles vaatan uue "kauba" järele.

      Kustuta
  5. Ma julgesin nüüd oma senised kõrvarõngad kõrvast ära kakkuda. Üks neist oli väga tugevalt kinni jäänud ja kõrv paistes. Panin kohe tänased punased Swarovskid kõrva. Aitäh, väga ilusad. Ma mõtlesin küll, et ei hakka endale ehteid kuhjama, aga selle summa eest, nagu Sina müüd, võin neid ju valmis osta. :D Tore, et neid ostjaid ikka liikus,sest nägin oma silmaga, et su lauakse juurde kogunes rahvast ostma. Ma muidu väldin laatasid just selle ahvatluse tõttu, mis seal ümberringi vohab, aga vast lähen vaatan homme põhjalikumalt ringi, sest tahtsin ju endale veel punast õlakotti saada ja kui leian sobiva, ning sobiva hinnaga, siis ostan kindlasti ära. Edu Sulle ülejäänud laadapäevadeks! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Need punased olid sul väga-väga ilusad kõrvas! Ja ostjate puuduse üle ma kurta ei saanud- kolmandal päeval polnudki enam eriti midagi alles ja paari tunniga oli laud praktiliselt puhas.

      Kustuta