esmaspäev, 31. juuli 2017

Pikem postitus lähipäevil, hetkel tahan suhtlemisest puhata!

Jõudsin just paar tundi tagasi Võrust koju. Ja nagu ikka, kui olen mitu päeva järjest kogu aeg rahva sees olnud, tuleb selline tühjaks pigistatud sidruni tunne. Öeldakse, et inimene on "karjaloom"... No ma ei tea, minu puhul see küll enam juba ammu paika ei pea. Jah, mulle meeldib suhelda võõrastega, klientidega näiteks, või siis haakuda vestlusse kuskil poesabas või bussipeatuses, kui keegi võtab sõna üldkriitilisel teemal( nt poes meeletud kassajärjekorrad ja paar töötavat kassat ja bussipeatuses siivutult amelevad või korda rikkuvad noored vms). Aga mind väsitavad lähisuhted !. Ning hetkel just ongi see moment, kus arvatavasti lülitan facebookis kõik kontaktid suhtlusest välja ,vähemalt tänaseks. Sorri, sõbrad -tuttavad, aga ma praegu lihtsalt vajan üksindust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar