pühapäev, 27. august 2017

Ilus ja edukas nädalavahetus, trotsides vihma ning tuult.

Eelmise postituse alla tuli isegi oodatust vähem kommentaare. Ja ikka leidis keegi, et ma virisen... Mulle tundub pigem, et sellel inimesel endal on mingi probleem vingumisega, või on ta siis ise üks neist kellel on suhtumine- vaene ei tohi valida võid peab leppima kõigega. Kahjuks on see väga levinud arusaam, nagu näitavad erinevad annetuste ja taaskasutuse sotsiaalmeedia grupidki.

Tegelikult on see nädalavahetus olnud minu jaoks päris aktiivne. Ei midagi väga erilist ja uut, aga ma olen sellega ise rahul, mis ongi kõige tähtsam. Ilm muidugi on sellele suvele vastav olnud, kuid lõpuks ometi õnnestus mul ka 26 eurot teenida. Ja kõvasti soome ning inglise keeles suhtlemist harjutada ka :) Telliskivis toimus iga-aastane Kirbufestival, ehk siis 6 tundi kirbukat ja mingeid imelikke esinejaid. No minu muusikamaitse on paljude arvates allapoole nulli, aga kuna see on minu blogi, siis ütlen ma välja siin oma arvamuse. Ja see ei pruugi ühtida enamuse omaga.

Paar näidet minu muusikamaitsest siis :
https://www.youtube.com/watch?v=Dz5aDT8vKlE

https://www.youtube.com/watch?v=PhQmv7WdU-U

Ning üks laul, mis meeldib mulle esimeset hetkest peale, mil seda esimest korda kuulsin. Ja esialgu ma teadsin ainult selle venekeelset varianti, kuid kuna see on ainus võõrkeel, mida ma päris vabalt valdan, sain ma tekstist juba siis aru ning see sai minu jaoks väga tähenduslikuks lauluks. Ja kui see laul ühe küllalt vähe tuntud "süldibändi " poolt sai eestikeelse tõlke... oi mul on kahju vaid sellest ,et seda laulu pole karaokeversioonis, ma olen seda niipalju kordi laulnud- nii youtube videole kaasa, kui üksi ilma muusikata, et sellega ma paneksin kohe raudselt kinni kõik karaokevõistlused :)

https://www.youtube.com/watch?v=fdbHTwYBfNQ- laulu pealkiri on küll mööda mis mööda, aga laulu sõnad ja see mõte...

Jah, mina tean omast kogemusest, mida need sõnad tähendavad. Ma tean, mida tähendab side kahe inimese vahel, mis ei kao ,millised raskused ka elus ette ei tuleks. Me võime olla koos, me võime olla lahus, me ei pea kohtuma aastaid... aga kunagi tuleb taas see hetk, mil me võtame üksteisega ühendust. Isegi siis, kui on teada, et me peame kunagi taas lahkuma, isegi siis ei katke meie vahel see müstiline side.

Kuid siinkohal ma tõmban siiski piiri. Ma ei taha laskuda sentimentaalsusse, kuigi see on täna taas väga kerge. Jah, ma käisin täna Raineri juures, jah, ma olen seal juba mitu korda käinud, oleme lihtsalt jalutanud tema elukoha ümbruses ja rääkinud kõigest. Kuid ma ei kirjuta temast... tegelikult oli mul plaanis sellest  üldse vaikida, aga olgu siis nii.

Normaalne! Bussis kodu poole sõites mööda üllatavalt käänulisi Harjumaa teid ( ja mina olin kunagi arvamusel, et sellised kurvid ja käänakud esinevad vaid Lõuna-Eestis :D ) oli mul palju mõtteid ,millest ma täna oma blogis kirjutan. Ja nüüd mõni tund hiljem tuleb välja ainult selline tühi tekst...

7 kommentaari:

  1. Ja ikka tuleb välja, et kui sinuga erimeelt olla, siis "probleem on hoopis neis vingujates". Aga eks ennast olegi raske kõrvalt näha.
    Mis puutub sinu arvamusse, et vaestele polegi paremat vaja, siis osalt mõistan sind, kuid osale väidan vastu: nimelt on tihtipeale see kontingent, kes abi tahab, ülemäära nõudlik ning iga asi just neile ei kõlbagi. Ka enda aitamiseks väga paljud ei vaevu midagi tegema. Eks tead omast käest, et sullegi üht-teist soovitatud, aga sina leiad alati mitmed vabandused ja põhjendused, miks seda mitte teha.
    Kas mäletad oma postitust toiduabipakist? Kustutasid selle hiljem, sest said vist ise ka aru, kui õudselt vinguvalt ja ebaõiglaselt sa kõlasid. Ütle, kes tahaks siis veel head teha?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jääme siiski korrektseks- minu arvamus see pole, et vaestele polegi paremat vaja- vaid ma pakun, et paljud teised inimesed arvavad nii. Seda rämpsukuhja vaadates lihtsalt jääb see mulje..
      Jah, kõigile kõik soovitused ei sobi ja lugesin hiljaaegu ka fb abivajajate grupist, et sellesse toiduabi sortimenti ei suhtu üksnes mina halvasti. Mõned asjad seal võiksid ju tõesti teisiti olla ..Ei kustutanud tookordset teemat, põhjusel ,et oleksin midagi teisiti hindama hakanud või leidnud, et olin ebaõiglane. Vaid ma lihtsalt ei viitsinud inimestele seletada, et ainult konserve, riisi ja makarone, ei jõua kogu aeg süüa ka kõige vaesem inimene. Ning tegemist pole ka just nende asjadega, mida oleks kõige kallim osta.

      Kustuta
  2. Need riisid ja makaronid on sulle/ teile ostnud inimesed, kes vaevusid kedagi märkama, aitama. Päris nõme on nende tegu kritiseerida. Küsiks siis filmiklassikat tsiteerides: "Mida need provvad siis käskvad?", ehk mida siis peaks teile pakkuma, et takkaselga kritiseerida ei saaks? Mitte ka unustada, et see on ABI, mitte kohustus kedagi toita. Vot just sellest ma räägingi - kaob igasugune tahtmine midagi teha, kui see ei sobi ja oodatakse restoraniroogi ja brändikaupu.
    Ma saan väga hästi su postituse pointist aru, aga seda siiski varjutab kriitika ja ving.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aga saage palun aru, abipakkujad, et see riis-makaron ei maksa niipalju, et üksik vaene seda endale osta ei suudaks! Ja kuna on võimatu teha erineva sisuga pakke peredele või üksikutele inimestele- ainult kogused saavad erineda- siis ehk võiks üle vaadata siiski nende pakkide sisu. Ma ei tea, seal pakkides võiks näiteks minu arust pigem riisi-tatra asemel olla nõudepesuvahend, tualettpaber või pesupulber või šampoon-palsam. Või müsli ja kohaliku toidupanga lisatud lühema säilivusajaga tooted- piimad, leivad, mingi lihatoode, puuviljad...
      Ei nimetaks piima ja hakkliha just restoraniroaks :D
      Kriitikal ja vingumisel on minu arust vahe. Vahel küll üsna habras, aga siiski on!

      Kustuta
  3. See oli ikkagi toidupanga abipakk. Mis shampoone ja muid kodus vajaminevaid tooteid Sa sealt lootsid saada?

    VastaKustuta
  4. kuna toidupakkidesse kogutakse toitaineid poodides pika perioodi vältel, siis ei kujutaks küll ette, et kegi sinna kiirestiriknevat piima või hakkliha peaks annetama.

    aga üks väike vihje. sa võiksid vahetevahel külastada mõnd Kaupmehe hulgiladu nt. seal on alati mingeid toitaineid väga soodsa hinnaga, mille säilivustähtaeg hakkab lähenema, nt liitrised jogurtid 30 sentim piim 10senti jne. hulgikas ei tähenda seda, et sa hulgi pead ostma, võid ka 1 asja osta. lihtsalt alla 35€ arve tuleb maksta kasas sularahas, mitte pangakaardiga. ainus väljaminek: kliendikaart maksab 1€, selle saad teha infoletis, võtad kaasa id-kaardi ja pead teadma omale kuuluva firma äriregistrikoodi, nad kontrollivad registrist, et sa ikka omanik oled ja et su firma võlgu pole.
    tallinnas on neil 2 poodi, üks mustamäel, teine lasnamäel, mõlema juurde pääseb ka ühistranspordiga, kui endal autot pole.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh selle vihje eest! Sinna ma lähen kindlasti vaatama! Kusjuures ma tõesti ei teadnudki selle hulgilao olemasolu!

      Kustuta