pühapäev, 22. oktoober 2017

Uus hobi-ehk ka tulutoov- ja paljastatud kommentaator!

Nüüd siis tuli kommentaaridest välja, et vähemalt üks sapipritsija on Tallinnas tegutsev perearst! Kunagi, no sellest on ikka tõesti aastaid möödas- isegi ma enam mäleta täpselt, kus ja milleks ma selle abipalve tegin, sest teadupoolest ma konkreetselt küsin abi ainult erandjuhtudel- ta kandis mulle raha. Ja nähtavasti hakkas ta mind sotsiaalmeedias jälgima. Sest kuidas muidu ta mu blogist kohe teada sai ? Juba eelmisel sügisel oli meil temaga nii blogis kui facebookis tuline vaidlus Euroopa abipaki ja Toidupanga ja üldse minu olukorra teemadel. Tookord sain nii vihaseks, et kustutasin kogu teema ja facebookis muidugi blokkisin ta ka ära. Aga pagana kahju, et ma ei saa või ei oska? teda siit ära blokkida!!

Tead, kui sul oma rahast nii kahju on, siis ma tuleksin su vastuvõtule ja viskaks selle raha sulle näkku! Korjaks selle tarbeks kasvõi taarat... Selle asemel ,et viisakalt küsida oma raha tagasi tuled sa minu virtuaalsesse hoovi mind tänitama!  Eriti kibestunud inimene ikka... ja siis räägid veel minu vingumisest. Tuleb välja, et ega see tavapärasest erinev mõtteviis- eluviis, mida sa meedias ja oma patsientide seas propageerid polegi nii kõrvalmõjudeta :D

Aga sain nüüd end välja elada konkreetse isiku , mitte enam anonüümse "mürkmao" peale! Ja ausalt, olen poole rahulikum, sest no selle inimese arvamus ei lähe mulle küll ABSOLUUTSELT korda :D Kusjuures ma kahtlustasin teda isegi varem juba teatud sõnavõttudes, kuid see tundus mulle nii mõttetu kibestumisena ja nii lapsikuna, et ma ei uskunud eriti. Aga jah...  Küsimus on ainult selles- mille pagana pärast sa inimene seda blogi üldse loed ,kui suhtumine minusse on selline ?

Hea küll, jäägu see siis selle inimese "luukereks kappi" või karmavõlaks! Vähemalt üks kanditaat on mul teada, kelle ma oma uue perearsti otsingutel kohe kindlasti välistan... Räägin parem sellest mis vahepeal toimunud on, ehk siis oma uuest hobist (mida ma tahaksin ka kunagi raha teenima panna, kui juba vilumust rohkem on) ning üleüldiselt. Praegu on mul küllaltki keerulised ajad, sest lisasissetulek peaaegu puudub. On olnud paar Vanalinnas ja Nõmmel müügipäeva, kuid välitingimustes hakkab juba päris külm, ning enam üle paari tunni vastu ei pea. Ei ole halba ilma, on vale riietus... noh ,osaliselt võib see ju mul nii ka olla, et pole igaks ilmaks vastavat riietust, aga üldiselt ma pole veel elu sees avastanud, milline see "õige ilma õige riietus " oleks. Lihtsalt olen kohutvalt ... külmavares ei saaks ka öelda, sest kuumus üle 23 kraadi ka mulle ei meeldi....Ja ei lähe need suvalistes kohtades müügid ka eriti. Eile sain näiteks Nõmmelt kahe tunniga 2.50. No päevane söögiraha tegelikult ju...  Täna ehk katsetan ka, kuid ausalt- väga ei ole tuju.

Aga minu uus hobi on heegeldamine. Suuri asju teha tundub mulle igav ja pealegi ma ei tea, kuivõrd tulusaks selline asi võiks kujuneda. Aga minu esimene soperdis on siis selline :
Kuna need on üldse esimesed ,mis ma tegin, siis läks selle tegemisega ka ikka omajagu aega ning oli ka paar hetke ,kus mõtlesin heegelnõela nurka visata :D Aga huvitama hakkas, et mis siis lõpuks välja tuleb. Ja mul oli selleks tegelikult põhjus ka- vennatütar sai kuu alguses poja ning kuigi vennaga me ei suhtle, siis tema lapsed on (niipalju kui neid tean) lahedad.  Tema telliski minult siis papud oma titale, tahtis muidugi osta, aga mina ütlesin, et need on kingituseks. Tegelikult on isegi natuke piinlik kinkida asju, milles -vähemalt minu enda teada- on päris mittu viga ja ebatäpsust :D Aga no arvestades, et ma teadsin varem heegeldamisest paari põhisilmust ja olin papude tegemist ainult kõrvalt näinud (mamma töötas aastakümneid kodus beebipapude heegeldajana ühele käsitööartellile) , sain siiski midagi tehtud. Ja isegi hakkas huvitama, nii et mul on praegu käsil paralleelselt kaks paari- hetkel on eri tooni lõngadega raskusi, pole ju selliseid asju kodus ja osta see kuu eriti ei saa. Kuid järgmisel kuul ma lähen Võrru, ning seal on väga palju allesjäänud lõngu aastate tagant. Osa kindlasti enam ei sobi millekski, aga mis sobivad, need ma saan endale. Ja no loomulikult tasuta asjade kastidest kaltsuka ukse taga võib ka midagi   harutamiseks leida... leidsingi juba kah.

Huvitav, kui mul hakkab heegeldamine ükskord vigadeta sujuma, kas beebipapusid keegi ostaks kah? Või on need iganenud asjad? Põnev igatahes..

Reedel sain toiduabi, aga no sellel ma pikemalt ei peatu. Pakk läks jagamisele, sest tangained, must tee ja tume šhokolaad mu menüüsse ei kuulu ja kahte pudelit õli või kümmet konservi või ... midagi seal oli veel rohkem, ma ära ei tarvita. Kohvi ,suhkru, õli ja lihakonservidega olen nüüd pikaks ajaks varustatud... eks see paki sisu võiks natuke muutuda küll iga kord. Aga eks mina aitan siis teisi ,kes selle pakisaajate nimekirja ei kuulu, kuid kellele kuluvad eelmainitud asjad ära. Ja pealegi- kasud sees mul ka- kuna kott saab alati seal ikka päris raske (isegi poole koguse puhul) ,siis tagasi peaksin ma tulema taksoga. Parem siis vahetan nö üleliigsed asjad paki sisust transpordi vastu välja  :D 

Ja hetkel nagu midagi muud polegi toimunud... Ootan natuke juba järgmist kuud, et Telliskivisse terve koht regada ja et Võrust avastada huvitavaid asju ning teha seda ,mida ma kõige paremini oskan- sorteerida ning pakkida. Ning muidugi jõululaatade hooaega..




29 kommentaari:

  1. Aevan, et mina olen see, keda silmas pead, aga valmistan sulle pettumuse ma ei ole med. haridusega, ega ela ka Tallinnas.
    Lihtsalt huvi pärast - mis asi on see, mis sind nii närvi ajab? Minu nõuanded tervislikumalt toituda? Ammused soovitused veidi keerukamaid ehteid teha? Vastukaja sinu enda kirjapandud ajaloole? Et siis ikkagi on nii, et kirjutada tohib vaid läbinisti positiivseid kommentaare, muidu saad kuulda, kes oled või kelleks sind peetakse. Kuigi ENAMIK blogijaid, k.a. selle blogi omanik, kinnitavad kui ühest suust, et IGASUGUNE tagasiside on teretulnud ja et nad on ise samuti väga ausad ja otsekohesed. Nagu wtf?

    Aga ära nüüd minu pärast kedagi teist küll karjuma mine.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuna sa ütlesid, et oled mulle kunagi annetanud, aga ma tean nimeliselt ,kes mulle annetanud on ja sõna KUNAGI vihjas blogieelsele ajale, kus mulle annetas vaid üks inimene, siis... nojah :D

      Kustuta
    2. Ma ei ole tegelikult sulle annetanud. Ma ei toeta nagunii ühtegi kahejalgset. Miks nii ütlesin - ei teagi. Ilmselt niisama. Soovituse elus paremini hakkama saada võib ka vist teatud määral annetuse alla lugeda.
      Tubli muuseas, et oled ka muud käsitööd tegema hakanud. Seekord tasuta nõuanne - laste papud võiks värvikirevamad olla. Ilmselt oleks minekut rohkem. (Võid selle soovituse tähelepanuta jätta).

      Kustuta
    3. Pildid olid kehvad, tegelikult on hästi ilus helesinine ja kontrastiks hiirhall, aga elektrivalgus ikka moonutab värve tohutult. Ning pilt oli sel ajal tehtud, kui kogu aeg oligi pime.
      Värvivalik tuleb kindlasti. Hetkel mul lõngadega veel kitsas lihtsalt.

      Kustuta
  2. vot sellepärast mina nt sulle kunagi annetada ei ole julgenudki, kuna kardan, et sa võid hakata heauskseid annetajaid pärast oma blogis taga kiusama või ahistama (kahjuks pole meie riigis võimalik anonüümset pangaülekannet teha) või nimeliselt avalikustama.
    samal põhjusel ei saa sulle nt ka tööd pakkuda ega soovitada, sest ükski tööandja ei soovi tööle võtta inimest, kes võib ettevõttele meedias oma sõnavõttudega halba teha.

    selleks, et sinu blogi netist üles leida, ei ole vaja küll sind sotsiaalvõrgustikes spetsiaalselt jälgida, sest lingid sinu blogile on pidevalt erinevates portaalides (nt perekoolis, delfi naistejas) või ka teiste blogijate lehtede avalehtedel (nt malluka blogis jm). ka google otsinguga tuleb su blogi esimeste hulgas välja, kui panna otsigusõnadeks tuhast või fööniks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Asjatu kartus. Muidugi, kui sa ei taha just samamoodi targutavaid ja ilmselgelt minu olukorda mittemõistvaid kommentaare jagama hakata. Mis puutub jälgimisse, siis antud isik oma sotsiaalvõrgustiku lehel on seda avalikult tunnistanud, et mingi aeg-no minu arvestuse järgi peab see olema vähemal 8 aastat tagasi-ta mind aitas ja pärast hakkas jälgima ning siis hakkasid tal igasugused arvamused minust tekkima. Aga las ta tühi olla...

      Kustuta
    2. Mina see, keda sa perearstiks pidasid - sind "tunnen" ainult ja alates ühest Perekooli postitusest (mingi "rikutud jõulud..." vm). Kaheksat aastat kindlasti mitte. Aga vbl sa pole siis nii süütu inglike, nagu endast muljet jätta püüad? Äkki on inimesi, kellele oled kunagi varbale astunud? Mina see pole, ära pabista.

      Kustuta
    3. Oma teada küll pole mul vaenlasi. Aga kes teab... äkki mõni vihkab mind lihtsalt sellepärast, et ma olemas olen. Mõni endine koolikiusaja näiteks...

      Kustuta
    4. Kas hüljatud laps võiks oma hülgajast vanemat vihata? Näiteks mingil ainult enda teada põhjusel aegu hiljem?

      Kustuta
    5. Ma pole küll kunagi siin midagi kommenteerinud,aga tuleb vist ikka ükskord välja ütelda oma arvamus.Point on selles,et need nii nimetatud targutajad ja kaagitajad võiksid oma sapised nõmedad arvamused endale jätta.Ja kui sa ei taha annetada ära tee seda ja ära pasunda sellest,et ei anneta.Meil on vaba maa iga inimene elab nii nagu talle meeldib.Mina loen postituse läbi ja ma ei viitsiks ja pole sellist aegagi,et hakata siin mingit mõtetut jura ajama.Need kes siis pidevalt halvustavad,neil pole vist midagi muud teha kui googelgada ja nuhkida teiste inimeste minevikus.Minevik on minevik las see jääb me elame ju hetkel olevikus.Mõtlen seda,et las Raili teeb oma käsitööd ja läheb elus edasi.Ja veel see on ju tema isillik blogi kirjutab mida ise tahab.Tehke ka endale blogi ja kirjutage sinna mida tahate.Ärge nüüd arvake,et olen sõbranna olen täiesti võõras isik ja ütlen oma arvaõuse sellest kõigest mida arvan.

      Kustuta
    6. Ole hea, kaagitaja, ja loe elus paar paberkandjal raamatut/ artiklit läbi (muidugi redigreeritud ja tõsikirjanduslikku!) - äkki leiad korrektse õigekirja-kirjapildi ning enda lohaka teksti vahel vahet? Valus niisugust algtasemel soperdist lugeda. Ja selline tädi tuleb "kaagitajaid" korrale kutsuma?

      Kustuta
    7. Kus nüüd tuli õigekirja ekspert välja, ega kui midagi öelda pole siis see on nii tavaline, et võetakse kaitsepositsioon sisse. Mine nüüd loe mõni raamat läbi, mis sa ikka siin seda blogi loed. Suht algtase on tulla teise inimese blogisse inimest lihtsalt taga kiusama. Ja ka mina ei ole mingi Raili sõbranna, aga nõme on juba vaadata kui mingi endast heal arvamusel olev isik tuleb ANONÜÜMSELT Railit halvustama.

      Kustuta
    8. See kaagitaja võiks tõesti raamatut lugeda mitte siin targutada.Aga keegi pole palunud tal lugeda siinseid tekste,kui ei meeldi.On kohe näha,et inimesel pole oma elu,kui topib oma nona teiste ellu.Ta vis istub päevad läbi arvutis,lugegu raamatut,nagu ta siis suurelt soovitab.Ja mitte keegi ei näe ju mis tegelikult inimese hinges toimub,nii et jätke need halvustused endale.Anonümne 07.44 teil on täitsa õige arvamus.

      Kustuta
  3. Kuidas Railil küll selline haugimälu on? Kõik lugejad said teada, et kuidas lugu tegelikult oli. See perearst annetas kord sulle raha, kuid siis paari aasta möödudes pöördus Raili ise ta poole, soovides päris kopsakat summat Tallinas korteri üürimiseks. Kui perearst vaatas üürihindu, siis küsitud raha eest oleks saanud mingi kõrgklassi korteri kesklinna. Arupärimisele Raili talle enam ei vastanud. Seda kõike mainis see perearst ka oma Facebooki lehel.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kõrgklassi korteri kesklinnas otse omanikult ja ilma tagatisrahata ehk tõesti. Aga ma pole kunagi kesklinna korterit tahtnud, minu unistuseks oli kogu aeg korter Lasnamäel või Mustamäel. Kuid jah, selle üürimisel oleks olnud vaja maksta alati kolmekordne summa- maaklerile kuu aega ettemaks ja tagatisraha. Seda ma tõesti ei hakanud siis võibolla selgitama nii eluvõõrale inimesele, kes üürimaailmas toimuvast kohe mitte midagi ei teadnud. Võibolla aga kirjutasin talle ka vastuse, kuid millegipärast jäi see saatmata. See oli nii ammu, et tõesti siinkohal on mul haugimälu võibolla.

      Kustuta
    2. Ega keegi ei hakka sulle niivõrd suur summasid annetama, et saaksid kinni maksta maaklerile, mitu kuud ette ja jääb veel suitsuraha ka järgi. Kuidagi naiivne oli see sinult arvata et kui kord sulle annetatakse, siis järgmine kord võib lausa küsida ja kohe ka nii suure summa et vastaspoolel jääb ehmatusest hing kinni.

      Kustuta
    3. Olen ma viimase 8 aasta jooksul küsinud või? Ei ole.. järelikult lõpetaks ehk ära minu minevikus sorimise. Jah, naiivne loota küll võis olla, aga uppuja haarab kinni ka õlekõrrast. Pealegi, midagi justkui meenub, et see inimene lubas teinekord veel aidata kui väga vaja...

      Kustuta
  4. Heegeldamine on tore hobi! Mine ühel päeval raamatukokku ja sirvi heegeldamise raamatuid - sealt leiad sa hulgaliselt uusi ideid ning mõtteid, mida peale papude veel teha võiksid! Ma arvan, et näiteks jõulude eel läheksid hästi kaubaks heegeldatud lumehelbed!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lumehelbed -see liiga peenike töö. Mulle meeldib pigem ikka midagi jämedama heegelnõelaga teha. Aga mis ma neist raamatutest, tean niigi mida teha saab, ainult millel müügiks mõtet oleks ...

      Kustuta
    2. Näed sa, 20:20 - ära soovita midagi. Proua teab ise mida teeb..

      Kustuta
  5. Ja nii ongi! Pole tarvis oma nõuannetega lehvitada, kui nõu pole küsitud.

    VastaKustuta
  6. https://www.pinterest.com/pin/314548355206116228/?autologin=true

    Kui googeldad rough crochet snowflakes või Crochet Christmas Ornaments Free saad pinterestist tegelikult palju mõtteid, mida meil jõululaatadel veel ei kohta.
    Näiteks needsamad küünlaümbrised või siis kuusepuud heegeldada. Või uisud- mida saab kuuse külge riputada.
    Raili oluline on teha midagi esimesena, mida keegi veel teinud ei ole. Laste papusid ostetakse, aga see on selline asi, mida tegelikult kõik käsitöölaadad ka täis on- yhed uhkemad kui teised.
    Soovitan jõulupuid heelegdada- ei tundunud just peenheegeldus ja paksemast lõngast saabki suurema ja rutem valmis :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Esialgu tundub hästi keeruline. No ma ju tegelikult alles õppisin heegeldama, nii et praegu ma küll ei saaks nendega hakkama, aga kindlasti ma katsetan.
      Subjektiivne arvamus- tunduvad nõmedad ka :D Mina eelistan sädelevat klaasi-karda-plastikut. Aga see on maitseasi muidugi.

      Kustuta
    2. Just Raili, maisteasi, aga usun, et valged jõulupuud kuhu oma pärleid peale tipid on piisavalt sädelevad ;) Valged jõuluinglid rohelise puu otsa on kindlasti vägagi mõjusad ja minev kaup, teades, et kui Sa asja käppa sad, heegeldamisel, sisi sa ei kysi hingehinda- siinkohal usun, et Sind ennastki üllataks mis su uus müügihitt oleks ;) Otsin pisut netis veel ringi, on ka sellised inglid, mida ei peagi heegeldama, mis just sõlmimise tehnikas on- kindlasti Sulle võimetekohane ja midagi, mida lihtne müüa ja mida ei pea raske kotina kaasas kandma- lihtne kaasa võtta, kuna ei kaalu suurt midagi ;)

      Kustuta
  7. Edu sulle, Raili!
    http://www.ohtuleht.ee/835665/eestlaste-urgmure-pole-raha-pole-ka-naeratust
    Artikkel õhtulehes. Luuakse sellist fondi.

    VastaKustuta
  8. Võib-olla olen liiga otsekohene, aga need papud on küll koledad. Ei usu, et keegi neid oma lapsele jalga paneks.
    Selliste tegemisele müügi eesmärgil ära oma aega (ega materjali) küll raiska.

    Koledaks teeb nad ilmselge "ma alles õppisin heegeldama" välimus, värvivalik, lõngavalik ja ka heegelnõela suuruse valik. Muidugi ka lõike valik, mis on silmnähtavalt 2-klassi lapse tasemel.

    Kui tõesti on suur huvi, siis soovitan õppida heegeldama proovilappidel - et kude oleks tihedam, ühtlasem. Tee alustuseks näiteks voodikate lappidest. Ja kui titeasjade juurde liigud, siis vali kindlasti mõni peenike ja pehme lõng ning väike nõel, sest siis tuleb asi ilus.

    Sellise nö. kotiriide koega tehakse pigem heegeldatud palle, mänguloomi jms. täistopitavaid asju. Netist leiab ka neid õpetusi palju.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega ma neid esimesi müüki ei panekski, kuid kingitusena oleks neil ka emotsionaalne väärtus- et ma justnimelt selle jaoks õppisingi heegeldama, et sellele pisikesele poisile need papud teha.
      Järgmised olid juba natuke paremad, millalgi panen ka pildi. Loomulikult ma teen algklasside tasemel, sest hetkel ma olengi heegeldamises "algklassis" ja võimalik et oma oskustega sinna jäängi. Kuid miks raisata aega mõttetu voodikatte jaoks-mulle ei meeldi tegelikult endale üldse käsitöötooted-kui proovimiseks saab ju kasvõi neidsamu papusid kasutada. Harutada, teha uuesti, harutada jne jne. Igal juhul palju huvitavam, kui teha mingit mõttetut lapitehnikat (minu jaoks mõttetut)

      Kustuta
  9. 24.okt, 15.04 kommenteerija:

    Ärs soovita talle midagi - talle ei sobi ükski asi. Saame ainult vingu ja "ära sori mu minevikus" (mida ise lahkelt laotab!) nätakaid vastu vahtimist. Soovitused jäägu ikka neile, kes tahavad ja viitsivad enda elu paremaks muuta ning oskavad ka tänulikumad olla (ei, see pole kohustislik). Siinkohal kehtib vägagi ütlus - sigade ette pole mõtet pärleid loopida, siga neid nagunii hinnata ei oska.

    VastaKustuta