reede, 22. juuli 2016

Kui vähe on õnneks vaja !

Kui ma siin paar tundi tagasi kirjutasin ,et ei saa homme Telliskivisse minna ja et see ka masendab mind, siis nüüd võin öelda kõigile lugejatele ja kindlasti ka  soodsate ehete huvilistele- kohtume homme Telliskivi kirbukal homme. Minu koht on B8 ja olen seal koos oma ...no ma üldjuhul vist pean teda ikka oma sõbrannaks, mis tema arvab, seda ma ei tea. Igatahes aitäh sulle, K. !

10 kommentaari:

  1. Kuidas müük läks? Jõudu! :)

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Jõudu sulle! Oled ikka tugev, et saad hakkama. Ma tõesti soovitan sul osta oma ehtematerjali kas ebay.com või aliexpress.com-hind on kohe 3-5 korda odavam kui Pärlipoest vahel. Mina enda pärlid olen kõik ebayst tellinud. Vaja läheb ainult krediitkaarti või siis pangakaarti, millega saab internetist tellida. Plastmassist pärlid saad kuskil 0.50-0.70 kätte ja poolvääriskivi omad algavad kuskil 1. eurost. Sinu ehted on ilusad, kui kavatsed veel kuskile myyma minna siis anna teada blogis, kui järgmine kord töölt vaba olen, siis kindlasti tulen ja soetan ehk endalegi midagi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Ma ei oska nüüd täpselt öelda, kas ma homme Nõmme turu juurde müüri peale jõuan minna. Aga kindlasti tahan ma kohal olla 13.08 Telliskivi kirbuturul, kui juhtumisi 5-ndaks kõik kohad seal otsas pole...

      Kustuta
  4. Palun Sinu meiliaadressi :)

    VastaKustuta
  5. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  6. Hei!
    Mul seisab kodus kasutult üks väike kotike igasugu ehete valmistamise materjaliga, kuna ise nendega enam ei tegele. Annaksin need meeleldi sulle, nii et kui oled neist huvitatud, siis kirjuta mulle: haly.kont@gmail.com

    VastaKustuta
  7. Ma VÄGA soovitan, lausa palun sul lugeda sellist raamatut nagu "Miljonärikursus".

    Link: http://www.apollo.ee/miljonarikursus.html

    Olen ise seda raamatut lugenud mitmeid kordi ja teen ikka sellega veel tööd.
    Kui osta ei ole võimalik, siis mine laenuta raamatukogust. Tõesti soovitan sul see raamat kuidagi hankida, sest ma olen kindel, et see aitaks sind 100%. Ma olen tänu sellele raamatule väga palju arenenud ja raamatu autor Marc Allen on jätnud väga sümpaatnse inimese mulje :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen lugenud, Kuid kahjuks minu puhul need nipid ei toimi, olen natuke teistsugune...

      Kustuta